View Full Version : Charmed
Noen som følger med på den serien?
Jeg elsker den serien, klarer meg ikke uten en episode. Men jeg er litt heldig, skulle jeg gå glipp av en, kan jeg se den igjen på svensk eller dansk tv3. :green:
Den går i kveld....så jeg er utilgjengelig mellom 21.30 og 22.30 :gris:
Har ikke sett det siden før Kevin ble født jeg. Eller dvs jeg så litt forrige fredag tror jeg det var.
Husker jeg var ganske gravid og satt og gråt når de måtte drepe mannen til hun ene (husker aldri hvem av dem som heter hva) - han som er demon :lol: Da lurte cammiemannen på hva som var problemet mitt altså. Jeg som aldri gråter pga film også presterer jeg å gråte når en ond demon blir drept :roll: :lol:
trebarnsmamma
12-12-03, 19:16
Sånn, ETTER at du har nådd 1000 innlegg altså, Helene...begynner å bli litt febrilsk her nå..... :green:
Sånn, ETTER at du har nådd 1000 innlegg altså, Helene...begynner å bli litt febrilsk her nå..... :green:
:lol:
tror hun jobber rimelig hardt her nå ja :green:
Har ikke sett det siden før Kevin ble født jeg. Eller dvs jeg så litt forrige fredag tror jeg det var.
Husker jeg var ganske gravid og satt og gråt når de måtte drepe mannen til hun ene (husker aldri hvem av dem som heter hva) - han som er demon :lol: Da lurte cammiemannen på hva som var problemet mitt altså. Jeg som aldri gråter pga film også presterer jeg å gråte når en ond demon blir drept :roll: :lol:
Her må en liten oppdatering til da altså? ;) :green:
Det var Cole det.....nå eks-mannen til Phoebe. Han er fortsatt demon, og prøver å få henne tilbake. Det vil hun ikke, hun hater ham og er redd ham.
Prue, som var den eldste, døde. Ble drept av en demon. Nå er det kommet inn en ny søster, Paige, som er datter av Sam (whitelighteren til moren) og av moren til jentene. Så Paige er altså halvt whitelighter og halvt heks. Heftig.
Piper og Leo er endelig gift og har i siste episode fått en liten guttebaby. Denne babyen er enda mer mektig enn de tre søstrene. Så her kan det bli moro etterhvert :green:
Frister det? :gris:
[quote:8cd72540f4="trebarnsmamma"]Sånn, ETTER at du har nådd 1000 innlegg altså, Helene...begynner å bli litt febrilsk her nå..... :green:
:lol:
tror hun jobber rimelig hardt her nå ja :green:[/quote:8cd72540f4]
:gris: Jeg nei? :what:
Aldri! :green:
Kult - har Piper og Leo fått bebis :D Må nok prøve å få sett det i kveld da ja...
Kult - har Piper og Leo fått bebis :D Må nok prøve å få sett det i kveld da ja...
Ja, han kom til verden veldig dramatisk....kunne nesten gått galt.
:green: Har jeg fristet deg nok til å begynne å se igjen eller?
[quote:3f8e8c5d88="cammie"]Kult - har Piper og Leo fått bebis :D Må nok prøve å få sett det i kveld da ja...
:green: Har jeg fristet deg nok til å begynne å se igjen eller?[/quote:3f8e8c5d88]
Det kom da ingen baby der i forrige episode!!! Ikke på norsk tv3.
Tusen hjertlig for at du avslørte det da. :roll: :-? :evil: :lol:
uffda... så da blir det kanskje baby i kveld da?!?
Helene er litt vel opptatt av å få tusen innlegg her nå tror jeg - litt overivrig :lol:
[quote:916d696d1e="cammie"]Har ikke sett det siden før Kevin ble født jeg. Eller dvs jeg så litt forrige fredag tror jeg det var.
Det var Cole det.....nå eks-mannen til Phoebe. Han er fortsatt demon, og prøver å få henne tilbake. Det vil hun ikke, hun hater ham og er redd ham.
Prue, som var den eldste, døde. Ble drept av en demon. Nå er det kommet inn en ny søster, Paige, som er datter av Sam (whitelighteren til moren) og av moren til jentene. Så Paige er altså halvt whitelighter og halvt heks. Heftig.
Piper og Leo er endelig gift og har i siste episode fått en liten guttebaby. Denne babyen er enda mer mektig enn de tre søstrene. Så her kan det bli moro etterhvert :green:
Frister det? :gris:[/quote:916d696d1e]
Aha - har ikke sett dette på snart 2 år, så nå når jeg har hoppet inn i serien, så skjønte jeg ikke no......men ser jo ikke alle episodene da, det klarer jeg bare ikke å huske altså.-
[quote:adcb95e249="Helene_31"][quote:adcb95e249="cammie"]Kult - har Piper og Leo fått bebis :D Må nok prøve å få sett det i kveld da ja...
:green: Har jeg fristet deg nok til å begynne å se igjen eller?[/quote:adcb95e249]
Tusen hjertlig for at du avslørte det da. :roll: :-? :evil: :lol:[/quote:adcb95e249]
:oops: Er du helt sikker?? :lol:
[quote:a5fd4cd62f="Helene_31"][quote:a5fd4cd62f="cammie"]Har ikke sett det siden før Kevin ble født jeg. Eller dvs jeg så litt forrige fredag tror jeg det var.
Frister det? :gris:[/quote:a5fd4cd62f]
Aha - har ikke sett dette på snart 2 år, så nå når jeg har hoppet inn i serien, så skjønte jeg ikke no......men ser jo ikke alle episodene da, det klarer jeg bare ikke å huske altså.-[/quote:a5fd4cd62f]
Klarer ikke la vær jeg :lol:
[quote:e513cd2a90="Annette"][quote:e513cd2a90="Helene_31"][quote:e513cd2a90="cammie"]Kult - har Piper og Leo fått bebis :D Må nok prøve å få sett det i kveld da ja...
:green: Har jeg fristet deg nok til å begynne å se igjen eller?[/quote:e513cd2a90]
Tusen hjertlig for at du avslørte det da. :roll: :-? :evil: :lol:[/quote:e513cd2a90]
:oops: Er du helt sikker?? :lol:[/quote:e513cd2a90]
JA!!!!!!!!!! :evil: :cry: :green: Slapp av Helene, du kommer nok til 1000 før eller siden. Men ikke røp noe mer da er du snill. :green:
JA!!!!!!!!!! :evil: :cry: :green: Slapp av Helene, du kommer nok til 1000 før eller siden. Men ikke røp noe mer da er du snill. :green:
Var så sikker på at jeg så det på norsk tv3 jeg :oops: Men jeg husker jo nå at jeg jobbet sist fredag kveld.....og så på tv3 sverige på søndag :lol: Trodde det var episoden som gikk fredag, for sverige var faktisk etter sist jeg så :-?
*knurr og fres!* På norsk TV3 har hun fortsatt flat mage og tror hun skal få ei jente!!!
Jeg er helt hekta på Charmed jeg da og den eneste episoden jeg har gått glipp av på lenge er den som Cammie gråt av. Jeg har jo greid å gjette meg til hva som har skjedd, men skulle gjerne ha sett den.
*knurr og fres!* På norsk TV3 har hun fortsatt flat mage og tror hun skal få ei jente!!!
Jeg er helt hekta på Charmed jeg da og den eneste episoden jeg har gått glipp av på lenge er den som Cammie gråt av. Jeg har jo greid å gjette meg til hva som har skjedd, men skulle gjerne ha sett den.
:lol: :oops: :roll: :vegg:
[quote:9d4b4acb94="Nennemor"]*knurr og fres!* På norsk TV3 har hun fortsatt flat mage og tror hun skal få ei jente!!!
:lol: :oops: :roll: :vegg:[/quote:9d4b4acb94]
Du kan slutte med den dunkinga nå, jeg kommer nok over det skal du se. ;)
[quote:39cab984d9="Helene_31"][quote:39cab984d9="Nennemor"]*knurr og fres!* På norsk TV3 har hun fortsatt flat mage og tror hun skal få ei jente!!!
:lol: :oops: :roll: :vegg:[/quote:39cab984d9]
Du kan slutte med den dunkinga nå, jeg kommer nok over det skal du se. ;)[/quote:39cab984d9]
:lol: :lol:
Og jeg hakke pipling på hva serien dreier seg og... ;)
Jeg glemte å si at jeg følger ivrig med, når jeg husker det... :lol:
[quote:8a89f7d0f0="Helene_31"][quote:8a89f7d0f0="Nennemor"]*knurr og fres!* På norsk TV3 har hun fortsatt flat mage og tror hun skal få ei jente!!!
:lol: :oops: :roll: :vegg:[/quote:8a89f7d0f0]
Du kan slutte med den dunkinga nå, jeg kommer nok over det skal du se. ;)[/quote:8a89f7d0f0]
Puhhh....takk...begynte å få vondt i hodet her jeg :roll:
:green:
[quote:4d14881347="Nennemor"][quote:4d14881347="Helene_31"][quote:4d14881347="Nennemor"]*knurr og fres!* På norsk TV3 har hun fortsatt flat mage og tror hun skal få ei jente!!!
:lol: :oops: :roll: :vegg:[/quote:4d14881347]
Du kan slutte med den dunkinga nå, jeg kommer nok over det skal du se. ;)[/quote:4d14881347]
Puhhh....takk...begynte å få vondt i hodet her jeg :roll:
:green:[/quote:4d14881347]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
:lollol:
Og jeg hakke pipling på hva serien dreier seg og... ;)
Den handler om tre søstre som er hekser, de møter mange demoner og andre skumle ting som de må kjempe mot. De har også noe som heter "whitelighters" som egentlig er døde mennesker som har blitt til skytsengler for hekser. Det skjer alltid en masse rundt disse jentene, så det er skikkelig spennende :lol:
Noe bra å flykte fra virkeligheten med mao. :green:
[quote:83f3283148="RanneiH"]Og jeg hakke pipling på hva serien dreier seg og... ;)
Den handler om tre søstre som er hekser, de møter mange demoner og andre skumle ting som de må kjempe mot. De har også noe som heter "whitelighters" som egentlig er døde mennesker som har blitt til skytsengler for hekser. Det skjer alltid en masse rundt disse jentene, så det er skikkelig spennende :lol:
Noe bra å flykte fra virkeligheten med mao. :green:[/quote:83f3283148]
Oki, da kobler jeg serien men følger ikke med... Har sett litt på Angel jeg da... Noe demon greier det og.... Og ikke så dum han Angel lissom...... ;)
[quote:6e22a9ec9f="Helene_31"][quote:6e22a9ec9f="RanneiH"]Og jeg hakke pipling på hva serien dreier seg og... ;)
Noe bra å flykte fra virkeligheten med mao. :green:[/quote:6e22a9ec9f]
Oki, da kobler jeg serien men følger ikke med... Har sett litt på Angel jeg da... Noe demon greier det og.... Og ikke så dum han Angel lissom...... ;)[/quote:6e22a9ec9f]
Han kommer fra Buffy-serien. Ser på den også jeg (Buffy altså)... :oops:
[quote:9f45979d97="RanneiH"][quote:9f45979d97="Helene_31"][quote:9f45979d97="RanneiH"]Og jeg hakke pipling på hva serien dreier seg og... ;)
Noe bra å flykte fra virkeligheten med mao. :green:[/quote:9f45979d97]
Oki, da kobler jeg serien men følger ikke med... Har sett litt på Angel jeg da... Noe demon greier det og.... Og ikke så dum han Angel lissom...... ;)[/quote:9f45979d97]
Han kommer fra Buffy-serien. Ser på den også jeg (Buffy altså)... :oops:[/quote:9f45979d97]
Hi,hi. Fjortis. :green: Neida,bare tulla jeg. :lol:
Har bare EN favoritt på film jeg da........... Ikke demon da men........
VIN DIESEL
[quote:4719b65daa="Helene_31"][quote:4719b65daa="RanneiH"]Og jeg hakke pipling på hva serien dreier seg og... ;)
Noe bra å flykte fra virkeligheten med mao. :green:[/quote:4719b65daa]
Oki, da kobler jeg serien men følger ikke med... Har sett litt på Angel jeg da... Noe demon greier det og.... Og ikke så dum han Angel lissom...... ;)[/quote:4719b65daa]
Enig i det *sikle sikle* :green:
[quote:7fd5ef7c50="RanneiH"][quote:7fd5ef7c50="Helene_31"][quote:7fd5ef7c50="RanneiH"]Og jeg hakke pipling på hva serien dreier seg og... ;)
Noe bra å flykte fra virkeligheten med mao. :green:[/quote:7fd5ef7c50]
Oki, da kobler jeg serien men følger ikke med... Har sett litt på Angel jeg da... Noe demon greier det og.... Og ikke så dum han Angel lissom...... ;)[/quote:7fd5ef7c50]
Han kommer fra Buffy-serien. Ser på den også jeg (Buffy altså)... :oops:[/quote:7fd5ef7c50]
:what: Går den serien ennå??
:what: Går den serien ennå??[/quote]
JA! :D
:what: Går den serien ennå??[/quote:58a126d090]
JA! :D
:lol: Må ærlig innrømme at jeg fulgte med på den serien jeg også, men det er evigheter siden synes jeg
Jeg har Buffy-sangen som ringetone på telefonen jeg... :oops:
Jeg har Buffy-sangen som ringetone på telefonen jeg... :oops:
:lollol:
Men både Buffy og Charmed er kult da ;)
Også liker jeg Angel i Buffy (ikke tenk gris nå), men ikke den egne serien som heter Angel...
(ikke tenk gris nå)
Hvem da? :engel20: :plystre4:
:green:
[quote:d465bb529e="cammie"] (ikke tenk gris nå)
:green:[/quote:d465bb529e]
regnet med at du var en av dem ja :green:
[quote:0f68725691="Helene_31"][quote:0f68725691="cammie"] (ikke tenk gris nå)
:green:[/quote:0f68725691]
regnet med at du var en av dem ja :green:[/quote:0f68725691]
Hæ? Jeg, aldri! :green:
[quote:62216bb07a="cammie"]Kult - har Piper og Leo fått bebis :D Må nok prøve å få sett det i kveld da ja...
:green: Har jeg fristet deg nok til å begynne å se igjen eller?[/quote:62216bb07a]
Hva hvilken kanal ser du på a...ser pån hver fredag på tv3..der hadda ikke fått noe baby..eldste dattra mi har dilla pån så vi ser den hver fredag :what:
[quote:ea44dbec0b="Helene_31"][quote:ea44dbec0b="cammie"]Kult - har Piper og Leo fått bebis :D Må nok prøve å få sett det i kveld da ja...
:green: Har jeg fristet deg nok til å begynne å se igjen eller?[/quote:ea44dbec0b]
Hva hvilken kanal ser du på a...ser pån hver fredag på tv3..der hadda ikke fått noe baby..eldste dattra mi har dilla pån så vi ser den hver fredag :what:[/quote:ea44dbec0b]
:oops: Glemte at jeg hadde sett akkurat den episoden på svensk tv3 jeg :-? Håper jeg ikke ødela altfor mye? :lol:
[quote:21695dbf91="Pippen"][quote:21695dbf91="Helene_31"][quote:21695dbf91="cammie"]Kult - har Piper og Leo fått bebis :D Må nok prøve å få sett det i kveld da ja...
:green: Har jeg fristet deg nok til å begynne å se igjen eller?[/quote:21695dbf91]
Hva hvilken kanal ser du på a...ser pån hver fredag på tv3..der hadda ikke fått noe baby..eldste dattra mi har dilla pån så vi ser den hver fredag :what:[/quote:21695dbf91]
:oops: Glemte at jeg hadde sett akkurat den episoden på svensk tv3 jeg :-? Håper jeg ikke ødela altfor mye? :lol:[/quote:21695dbf91]
Nei da det går bra :D
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.