PDA

View Full Version : Big brother relatert

Sider : [1] 2

Krista
16-03-03, 21:52
Nå ser jeg ikke på big brother i dag,men ser litt av og til.Har dere fått noen favoritt???

turvid
16-03-03, 22:08
Har ikke fått sett noe særlig på det enda...

Chamilla
16-03-03, 22:19
Har ikke sett Big B. så derfor har jeg ikke noen favoritt, Har du?

katinka
16-03-03, 22:32
Jeg ser, men har ikke fått noen favoritt ennå.
Det begynner å skje mye nå.
Han Toten fyren må vel snart skjønne at han ikke har sjans på Heneriette, eller ?

Lise
16-03-03, 22:50
Eh..

Chamilla
16-03-03, 23:00
Eh.. Ser du eller ser du ikke?

turvid
16-03-03, 23:04
:lol:

Krista
16-03-03, 23:13
Hvilke to tror dere sitter igjen til slut???
Jeg tipper Henriette og Eva Lill,selv om de ikke er noen favoritter hos meg ennå.Når huset deles og noen må "lide"er det nok lettere å sile ut hvem en liker og ikke :green:

Lise
16-03-03, 23:13
[quote:6cab6f8aec="Lise"]Eh.. Ser du eller ser du ikke?[/quote:6cab6f8aec]

Nei jeg ser ikke... :P

Chamilla
16-03-03, 23:25
Var det ikke du som måtte se med in svigersøster e.l.? :roll:

Lise
16-03-03, 23:26
He he ja men det var jo kun den ene gangen, og da så jeg bare litt....

Pittelittegrann bare... :P

Chamilla
16-03-03, 23:33
Da har du nok ingen favoritt.

Lise
16-03-03, 23:34
Nei har ikke det, aner ikke hvem noen av de er...

Kan jeg ha meg selv som favoritt kanskje... :green:

Ina
16-03-03, 23:36
Har bare sett delvis på åpnongssermonien, så jeg vet ikke...

Har egentlig tenkt å se litt, men har bare ikke kommet så langt ennå :green:

Krista
16-03-03, 23:36
Nei har ikke det, aner ikke hvem noen av de er...

Kan jeg ha meg selv som favoritt kanskje... :green:
:green: :green:

Maria
17-03-03, 10:03
Jeg likte toten fyren først, men nå missliker jeg han sterkt. Har mer sannsen for Henriette nå. Hun tror jeg har bein i nesa.

Sebastian vil skrive litt:: n mnm,,,,,,,,,,,,,,,,,jxmm mmmm mn n n-

Beklager, men det er ikke lett å si nei, til et sykt barn.

Ina
17-03-03, 10:07
Maria, Synes Sebastian hadde et godt poeng der. :D God bedring til han.

Maria
17-03-03, 10:10
Ina: Ja, denne gutten er ikke dum. :lol:

Takker for godbedring hilsen også. Kjedelig med syke barn.

Nutta
17-03-03, 12:07
Jeg har jo nesten fått med meg alt jeg da :roll: Men fikk forbud av gubben om å se på lørdag,(men så alikevel da han gjorde noe annet :green: )

Har ingen klare favoritter enda, men venter på å se mer av Ronny, Morten, Eva-Lill og Therese. Har jo sett litt, men ikke nok til ha en favoritt.

Jeg likte Hallvor godt med en gang, alltid hatt sansen for totninger. Men nå synes jeg han blir kjedelig.
Henrik: Kul med en gang, men nå, fryktelig irriterende. Blir jo aldri ferdig med å snakke jo :z:
Anita synes jeg driter seg ut. Har ikke noe problem med å ha venner på hennes alder, men å klå sånn som hun har gjort, synes jeg er teit.

RanJa
17-03-03, 12:08
Ikke lett å være forelsket da jenter... ;) hehe...

-Rannei

katinka
20-03-03, 00:00
Enig.
Har sa ved matbordet at han og Henriette bare skulle være venner, men han maser jo alikevel. :evil: Hadde blitt sprø jeg.

Gleder meg til det begynner å skje litt mer, det er vel snart de skal dele huset i en rik og en fattig del.

Nutta
03-05-03, 23:34
Nå sitter jeg hver kveld og irriterer meg over hvordan Morten er mot Stina, og hvordan de andre bare er "passive" tilskuere til dette.

Hva ville dere gjort i en sånn situasjon? Jeg tror ikke jeg hadde klart å la vær og si noe. Da måtte f.eks. Morten vært en VELDIG god kamerat.
Selvfølgelig kan man si at hun er veldig naiv, og kanskje får som fortjent. Men det synes ikke jeg.

Og for de som ikke vet hva dette dreier seg om, og som vil være med i diskusjonen, så har det seg sånn at Morten i bb huset prøver seg på Stina selv om han ikke er interessert i henne. Han er bare ute etter sex, og det har han sagt til alle de andre deltagerne, men ikke til henne. Som på et tidligere tidspunkt har uttrykt at hun har følelser for Morten, og det synes ganske godt også.
For noen dager siden fikk han napp, og etter at minuttet :o var overstått så ga han tommelen opp til kamera :evil: . Hvorpå han dagen etter snakker om det med de andre.

mailen
03-05-03, 23:39
Jeg får lyst å spy av slik oppførsel. Ikke nok med at han viste tommelen opp til kamera. Akkurat da hun hadde satt seg oppå han stakk han begge hendene utfor dyna og viste lillefinger og pekefinger. Liksom sånn, jeg får nå *****! Finnes det kvalmere folk?

mailen
03-05-03, 23:41
En ting er å ikke love noe, situasjonen hadde vært grei om de bare rota og ikke noe mere. En annen ting er at han faktisk planla dette sammen med de andre og nå i ettertid forteller i detalj hva som har skjedd. I tillegg baksnakker han henne. Stakkars hun kommer til å bli skuffa når hun kommer ut.

katinka
04-05-03, 00:03
Morten er en falsk dritt som utnytter Stinas følelser. :evil:
Han må slite med ett eller annet. Hadde han hatt det bra med seg selv hadde han nok ikke gjort dette.
Han er jo så opptatt av at andre skal se han, skal være så tøff.

Han kommer til å få det fælt når han kommer ut. Jeg er sikker på at han kommer til å angre. Håper han for grise bank. Den idioten.

Jeg liker Thor bedre faktisk , for han sa hvordan han er og da vet man jo hva man får.

Lillian
04-05-03, 09:18
Har ikke sett på det selv men slik oppførsel er kvalmt. Synes også det er dårlig av de andre og ikke si det til henne.

mailen
04-05-03, 10:53
Kjempedårlig! De er liksom med på det de og. Ler av Morten når han forteller at Stina ble så ivrig at han måtte "løfte henne av". Om jeg hadde vært der inne hadde jeg iallefall sagt ifra til Morten. Jeg vet ikke om jeg hadde sagt noe til Stina. Det er litt spesiell situasjon å være der og uvennskap er nok 100 ganger værre der enn ute i RL.

Ayla`s mamma
04-05-03, 15:26
Jeg har lyst til å stemme på Stina nå, bare for å la de andre sitte med haka på knærne når hun går videre med 1 million kroner.

Jeg hadde ikke taklet å sitte der å høre hverken på skrytet til Morten eller alt det resten av gjengen er med på å diskutere.

Mulkig Stina er godtroende og en veeeldig dårlig historieforteller :lol: , men jeg synes ingen fortjener slikt.

jeg heia litt på Eva Lill, men nå synes jeg det hele begynner å bli teit.
Så jeg skal stemme på Stina om jeg i det hele tatt gidder å løfte mobilen i den anledning.

turvid
04-05-03, 16:37
Jeg ble kvalm da jeg så Morten gi tegn til kamera da han "var inne".

Tror kanskje de ikke sier noe til henne fordi de ikke kjenner/liker henne bedre enn Morten.

Tenk så lei seg hun kommer til å bli når hun kommer ut. Og tenk hva de føler de som sitter på utsiden og kjenner og er glad i henne. :-?

Alfa
04-05-03, 16:39
Fra BB's nettside i dag:

Halvor er svært tankefull. - Når Stina kommer ut av Huset får hun vite alt, sier han. - Ja, nå har Morten rotet seg inn i noe han vil få problemer med å komme seg ut av, sier Rune. - Jeg skjønner ikke at han vil dra det så langt på TV, hvisker Halvor. Rune er helt enig. - Uff, det er godt det ikke er mitt problem, jeg har ikke SAMVITTIGHET til sånt jeg, i det hele tatt, sier Rune. - Å, jeg er jævlig glad det ikke er meg, jeg har også alt for mye samvittighet for slikt, sier Halvor.

Begge føler imidlertid at de har prøvd å gi Stina flere hint om Mortens innstilling til "forholdet" deres mangfoldige ganger, men til ingen nytte. - Når hun ikke skjønner hintet så får det bare være, da får de styre det sjøl, sier Halvor.

-------

Halvor og Rune diskuterer Stinas forhold til Morten. – I går kveld spurte hun meg om Morten og forholdet og slik, og var helt ute av seg og fortvilet. Jeg ville ikke juge, men jeg pratet helt generelt liksom, men hun må da skjønne litt mer da, det er liksom som hun må ha inn alt med teskje, for å bruke det ordtaket.

- Stina må alltid bli fortalt ting to ganger, sier Rune. – Og det er uansett hva det er for noe.

- Hun skjønner ikke mye, litt tungrodd noen ganger syns jeg. Men jeg er en person som ikke vil ødelegge noe for Morten. Jeg prater kun generelt, sier Halvor. – Det er jo derfor vi ikke har sagt noe før, legger Rune til.

- Jeg prøvde å si det på en pen måte, at hun skulle skjønne litt, ikke gi mer igjen enn det du får, ikke sant. Jeg syns nesten jeg sa for mye jeg, men når ikke heller det blir registrert, da vet jeg ikke. Men det verste av alt er at fem minutter etterpå går hun rett opp i senga til Morten og legger seg liksom, det var spikeren i kista, fy faen, da har du virkelig ikke skjønt en dritt, sier Halvor.

- Da nytter det jo faen ikke å forklare noe heller, når ikke heller det funker, da er det bare å gi opp, sier Rune.

- Men jeg har lyst til å gå ut fra dette Huset og kunne se alle i øynene, sier Halvor.

Lise
04-05-03, 16:58
Kanskje det skulle sagt det litt mer direkte enn så generelt liksom....teitingene som ikke tør å blir uvenner med noen - virker det på meg iallefall - -men nu kan jeg jo kun forholde meg til det dere skriver her da.... :roll:

Ayla`s mamma
04-05-03, 17:21
Huff ja, nå begynner de å få litt kvaler.. men vil likevel holde seg på godfot med alle og enhver.

De har også vært med på å bygge under på Mortens fanterier synes jeg.

Hadde de sagt noe i begynnelsen om at slikt synes de er kvalmt etc et c, så (tror jeg) at dette ikke ville blitt noe slikt i det hele tatt.

De har alle like stor skyld i huset der. altså, mener eg. ikke det. Men de er ikke uskyldige heller... ble vanskelig og knølete formulert dette..

turvid
15-05-03, 22:02
Ser dere BB-finalen i dag?

Hvem tror dere vinner? Og hvem vil dere skal vinne?

turvid
15-05-03, 22:12
Tror ALLE ser på, ingen her...... :roll:

Tove
15-05-03, 22:14
Nei turvid jeg ser ikke på, men nå springer (les:kjører) jeg på jobb, Ha en fin kveld... :P

turvid
15-05-03, 22:48
Nei turvid jeg ser ikke på, men nå springer (les:kjører) jeg på jobb, Ha en fin kveld... :P
God jobb!

Lise
15-05-03, 22:57
Ser ikke jeg heller...

turvid
15-05-03, 23:20
Hurra for Eva-Lill! :D

Torunn
15-05-03, 23:26
Ja, jeg har ikke sett så ofte på men ville også at hun skulle vinne over bonden.

COME ON !!

ragnhildanita
15-05-03, 23:47
JA har kikka ja..Å så koslig at det ble en verdig vinner da.Ble så trist etter at det slutta..Kan vel si jeg har vært hekta ja..Må vel til hverdagen igjen jeg og nå da å kikka anna tv.Gleder meg til å treffe en av mine stebrøder neste helg,må høre om han har snakka me ho....

Å arti ja ! Come on........

Lillian
15-05-03, 23:55
Har ikke sett jeg heller. Vi hadde besøk i kveld.

Nutta
16-05-03, 00:30
Al right ;) Riktig jente vant :D Syd dem kutter det så fort etter at vinneren er kåret, hadde vært moro¨å se litt mer.

Krista
16-05-03, 09:53
Når BB begynte så tippet jeg at Eva Lill og Henriette satt igjen til slutt, og hadde nok nesten rett i det ;)
Så litt på finalen i går, og er glad hun vant..hurra :green:

Ayla`s mamma
16-05-03, 12:39
:D hihi, er så glad at ikke Toten vant jeg. Makan til pyton gubbe.

Eva Lill var litt søt der ho satt og stresserøyka som bare det!

turvid
17-05-03, 00:17
:D hihi, er så glad at ikke Toten vant jeg. Makan til pyton gubbe.
Enig! :-?

Ina
17-05-03, 01:31
Tror ALLE ser på, ingen her...... :roll:

Jeg sov... :z:

Fillerya
06-01-05, 23:09
Er det noen av dere som ser programmet BigBrother. Joda æ har vel sett på alle, var helt hekta på første og må ærlig innrømme at æ må vel ta en titt på dette også http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tv/article325071.ece :04:

Ble litt forbauset da jeg så det begynner allerede 30. Januar. Æ hadde nesten glemt at det skulle komme. Å blir det som de skriver, ja da klarer vel ikke jeg å styre mitt sjokkerte :21: oppsyn, også kjøper jeg vel full pakke fra kanal digital.

Tornerose
06-01-05, 23:16
Nope, dette skal jeg ikke se!

Fillerya
06-01-05, 23:21
:D Kunne jeg vel nesten tenke meg at du skulle svare da.

Tornerose
06-01-05, 23:23
:D Kunne jeg vel nesten tenke meg at du skulle svare da.:p30: ......

Nutta
06-01-05, 23:34
Er "dessverre" stor fan av BB, så dette må jeg få med meg:04:

Tone
06-01-05, 23:48
blir det som sist ser jeg på det første programmet og så blir det ikke mere...

dido
07-01-05, 00:43
kommer nok til å følge med - ihvertfall i begynnelsen

Fillerya
07-01-05, 10:48
:p30: ......Thihi.......... litt kjennskap til tv smaken din har æ da.

sol
07-01-05, 11:51
Nope :)

merete g
07-01-05, 11:58
Tenker det blir litt titting hær, har jo ungdomer i huset:03:

Fillerya
30-01-05, 19:42
Og i kveld klokken 21 braker det løs. Vi kan allerede titte hvem som har flyttet inn http://www.bigbrother.no/Håper det blir skikkelig dårlig, ellers er jeg solgt i 114 dager fremover. Og æ har jo skolearbeid som skal gjøres :f13:

Tone
30-01-05, 20:27
Og i kveld klokken 21 braker det løs. Vi kan allerede titte hvem som har flyttet inn http://www.bigbrother.no/Håper det blir skikkelig dårlig, ellers er jeg solgt i 114 dager fremover. Og æ har jo skolearbeid som skal gjøres :f13:

Har egentlig bestemt meg for at jeg IKKE skal følge med, jeg...men...

RanJa
30-01-05, 20:43
Har egentlig bestemt meg for at jeg IKKE skal følge med, jeg...men...
Hadde jeg og - men.... Er visst en tenåring som bare SKAL se på sier'n.....

Tone
30-01-05, 20:55
Hadde jeg og - men.... Er visst en tenåring som bare SKAL se på sier'n.....

:D -og da "tvinger" han deg til å se også??!!:24:

Chamilla
30-01-05, 20:58

Signerer denne

Klara
30-01-05, 22:31
Nei - BB gidder jeg ikke se. Sitter heller her å klaprer på tastaturet..... mye bedre bruk at tiden min :03:

Tone
30-01-05, 23:29
Og jeg fikk ikke sett...telefonen ringte, og jammen snakka jeg nort hele BB. Kanskje det var en mening med akkurat det!!!:D

Nutta
30-01-05, 23:31
Og jeg fikk ikke sett...telefonen ringte, og jammen snakka jeg nort hele BB. Kanskje det var en mening med akkurat det!!!:D

Det er fullt mulig å følge med fra i morra da vet du:D Gikk ikke glipp av så mye i dag.:03:

RanJa
30-01-05, 23:37
:D -og da "tvinger" han deg til å se også??!!:24:
AKKURAT !! :D

"Hvis ikke du sitter å ser på sammen med meg, skal jeg være drittunge hele neste uke".... Har jeg no valg... ?? :p

Vel, jeg så(v) - ikke så mye å rope hura for akkurat...

Fillerya
30-01-05, 23:39
Og æ gikk ikke glipp av dette, kanskje ett minutt:D

Og dermed e æ vel solgt for de neste 112 dagene :04: .
Må bare holde igjen for ikke å åpne hele huset via canal digital, tror jeg greide det i forje runde.

Helene_H
31-01-05, 00:03
Jeg har aldri vært noen fan av BB, men jeg tok en liten titt i sted, og måtte bare få med meg resten :04: Synes liksom Britta var litt morsom da :08:

Annette
31-01-05, 02:51
Synes dette blir dårliger for hvert år jeg.

Fulgte "spent" med første gangen, men da var det jo med en gammel venninne så det var litt mer gøy å se.
Nå kommer jeg noe kanskje bare til å følge med på utstemningene. :03:

Camilla
31-01-05, 19:38
Nå er jeg stor BB fan, men herregud så mye rart det var med dennegangen.... iallefall ho svenske i begynnelsen med rosa topplue ogvotter..... dummeste jeg har sett....... :25: men jeg må jo få d medmeg....... hehe

dido
31-01-05, 21:03
iallefall ho svenske i begynnelsen med rosa topplue ogvotter..... dummeste jeg har sett....... :25:

HELT ENIG! Hu har ikke mye på plass !

cyberia
31-01-05, 22:21
Jeg hadde ikke tenkt å se men jeg måtte ha med meg åpningshowet. Det var en utrolig artig og merkelig sammensetning av mennesker, og det var morro med Brita som programleder. Jeg må si hun svenske med de rosa vottene har fått en god del kommentarer her i huset også. Idag så jeg halvparten, før jeg ble avbrutt av nattakos o.l. Men jeg får se om jeg husker å se i morgen også :22:

Camilla
31-01-05, 23:07
Jeg hadde ikke tenkt å se men jeg måtte ha med megåpningshowet. Det var en utrolig artig og merkelig sammensetning avmennesker, og det var morro med Brita som programleder. Jeg må si hunsvenske med de rosa vottene har fått en god del kommentarer her i husetogså. Idag så jeg halvparten, før jeg ble avbrutt av nattakos o.l. Menjeg får se om jeg husker å se i morgen også :22:

Skal hjelpe deg å huske jeg....... he he he

Nutta
31-01-05, 23:08
Skjønner at jeg har satt meg fryktelig dårlig inn i hvordan bb skulle være i år. For jeg trodde vi skulle få se alle deltagere på åpningen, og få se fra både norsk og svensk side. Synes episoden i dag var morsom jeg, så det ga mersmak.:04:

cyberia
31-01-05, 23:10
Skal hjelpe deg å huske jeg....... he he he
Det er godt, for jeg er en racer til å glemme tv-programmer :22: :D :01:

cyberia
31-01-05, 23:11
Skjønner at jeg har satt meg fryktelig dårlig inn i hvordan bb skulle være i år. For jeg trodde vi skulle få se alle deltagere på åpningen, og få se fra både norsk og svensk side. Synes episoden i dag var morsom jeg, så det ga mersmak.:04:
Dette trodde jeg og, så jeg ble litt skuffet over at vi ikke fikk se mer til svenskene enda....

Lise
31-01-05, 23:58
æsj :24:

skyramm
01-02-05, 01:39
har sett alle, men synes denne tegner best (ja..bortsett fra den første da..men det var jo nytt da..)

likte at britta var programleder..hun er sprelsk nok til det..:01:
men vet ikke akkurat om jeg kommer til å sitte spikret til skjermen...

Lise
01-02-05, 10:03
har sett alle, men synes denne tegner best (ja..bortsett fra den første da..men det var jo nytt da..)

likte at britta var programleder..hun er sprelsk nok til det..:01:
men vet ikke akkurat om jeg kommer til å sitte spikret til skjermen...

Har du også denne kanalen? :10:

skyramm
02-02-05, 02:46
Har du også denne kanalen? :10:

eehh...ja har nå sett på...er det ikke på tv norge da...?har iaffal kanalen det går på.har ikke du?

Lise
02-02-05, 21:33
eehh...ja har nå sett på...er det ikke på tv norge da...?har iaffal kanalen det går på.har ikke du?

Neiii :10: :20:

Fillerya
02-02-05, 22:57
Neiii :10: :20:

Får du egentlig sett idol:09: ....
Eller er det bare dagsrevyen hos deg.................:26:

Lise
02-02-05, 23:16
Får du egentlig sett idol:09: ....
Eller er det bare dagsrevyen hos deg.................:26:

Idol ja, BB nei - dagsrevyen aldri :D

Klara
06-02-05, 00:01
Sex i Big Brother-huset
http://www.vg.no/t.gif
(VG Nett) Det var i natt svensknorsk forbrødring mellom Dennis og Beate. Dynebevegelsene overlater ikke altfor mye til fantasien.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=265621
........

Så var de i gang igjen da :21: Tåpelig synes nå jeg da :e2:

dido
06-02-05, 01:12
Forstår bare ikke hva de tenker med jeg! sex etter ei uke!! helt sprøtt

kanskje de burde holde seg unna alkohol! og han tosken som kledde av seg!! er ikke noen normale mennesker der inne. Og jeg takler ikke latteren til therese!

britt66
06-02-05, 02:18
Jeg ser ikke på bb..jeg liker rett å slett ikke programmet:03:

Nutta
06-02-05, 09:29
Ja, det tok av bare alkoholen kom i store nok mengder:08: At de hadde sex reagerer jeg ikke så veldig på. Men å ha sex med han der:f19: Fy for en stressa typa.

Fillerya
06-02-05, 15:22
Ja jeg klarer ikke sette meg helt inn i ka de tenker med. Lyst eller ikke lyst, de kameraene og tidligere viste programmer ville ha vært nok til å skremme fornuft inn i mitt hode da.

Trur æ. Og desverre gjør den derre Carl slike tåpelige ting som å kle seg naken, og dermed blir det Ørjan som må ut i kveld.
Æ synes han der Carl e veldig kjedelig, men, men vær sin smak. Vess det er å se Carl naken som betyr noe for folk, ja da må de jo bare fortsette og stemme Ørjan ut. :10:

Tone
06-02-05, 22:55
NÅ har jeg da klart å få med meg litt av dagens program, og jeg er ikke så veldig inponert.... Spørs om jeg skulle hatt med meg alt fra starten hvis detta skulle vært moro.

RanJa
07-02-05, 00:47
Så også litt idag uten de største imponeringer..........

Fillerya
07-02-05, 09:34
Så også litt idag uten de største imponeringer..........

Nei var noe spesielt med Arve Juritzen, åssa e det noe som ikke stemmer helt med dette svorske opplegget deres. :10:

Nutta
07-02-05, 09:36
Synes det er morsom underholdning jeg.:04: Har sjelden ledd så mye av bb tidligere. T.o.m. gubben går motvillig med på at det ikke er så "verst":D , men han sier at det er bare nå i starten. Når det har gått i flere uker kommer han til å bli dritt lei. Dumt for han da, siden jeg skal se det:06:

Fillerya
07-02-05, 09:39
Synes det er morsom underholdning jeg.:04: Har sjelden ledd så mye av bb tidligere. T.o.m. gubben går motvillig med på at det ikke er så "verst":D , men han sier at det er bare nå i starten. Når det har gått i flere uker kommer han til å bli dritt lei. Dumt for han da, siden jeg skal se det:06:

Joda, ler det gjør æ å. Men er du ikke enig i at de andre direkteshowene har vært bedre.
Kanskje det er Arve sitt strålende vesen jeg savner.

Nutta
07-02-05, 11:07
Unnskyld meg Fiilerya, var ikke helt med på hva som ble diskutert. Tenkte bb episodene. Direkte showet synes jeg var MYE bedre før. Kul nok hun Brita, men det er noe som mangler...

Tone
07-02-05, 11:25
Unnskyld meg Fiilerya, var ikke helt med på hva som ble diskutert. Tenkte bb episodene. Direkte showet synes jeg var MYE bedre før. Kul nok hun Brita, men det er noe som mangler...

Nå har jeg som sakt ikke sett så mye av dette jeg da, men av det jeg fikk med meg i gåt kveld synes jeg at hun ble "krampeaktig" kul....

RanJa
07-02-05, 11:28
Nå har jeg som sakt ikke sett så mye av dette jeg da, men av det jeg fikk med meg i gåt kveld synes jeg at hun ble "krampeaktig" kul....
ENIG !!! Hun har alltid vært litt krampe spør du meg - og jeg sa også til zap igår at Arve er den som passer inn i settingen, ingen andre !

Nutta
07-02-05, 14:08
Nå har jeg som sakt ikke sett så mye av dette jeg da, men av det jeg fikk med meg i går kveld synes jeg at hun ble "krampeaktig" kul.... Er enig med svigerinnene i dette:) Ganske sikker på at det ville blitt mye bedre med Arve, svorsk eller ikke.

Surrehuet
07-02-05, 15:56
Big Brother er grei underholdning. Forøvrig pleier jeg ikke sette meg med chipsskåla og brusen foran vinduet til naboen hvis de har sex heller, hele prosjektet virker bare dumt. "Jippi, nå får vi dagens spenning, vil de ha sex eller vil de ikke?!" Er ikke verden blitt litt vel glad i porno? Hvis de vil ha porno får de lage den selv, mener nå jeg.

Og Brita er ekkel. Fryktelig ekkel, skulle nesten tro hun la an på noen av deltagerne en gang iblant sånn som hun oppfører seg. Her må hun skjerpe seg. Humoren er god til tider, men hun kan bli litt vel... Slitsom iblant.
Svensken er da fryktelig nøytral! Da snakker jeg om programlederen, og ikke Dennis. Dennis er en søt fyr, selv om hans holdninger til jenter nok kan bli litt for LITE konservative for meg. :D Jeg foretrekker å elske den personen jeg ligger med, og skjønner ikke helt hvorfor de i det hele tatt vil fremstå som billige på TV.

Annette
07-02-05, 16:48
Big Brother er grei underholdning. Forøvrig pleier jeg ikke sette meg med chipsskåla og brusen foran vinduet til naboen hvis de har sex heller, hele prosjektet virker bare dumt. "Jippi, nå får vi dagens spenning, vil de ha sex eller vil de ikke?!" Er ikke verden blitt litt vel glad i porno? Hvis de vil ha porno får de lage den selv, mener nå jeg.

:D Er enig med deg i dette. Og det er vel ikke bare sexen mange synes er spennende, det å se en stå å dusje er jo også utrolig interessant..................not.

Synes dette programmet blir verre for hvert år jeg. I år hadde jeg tenkt å følge med på direktesendingene bare, men etter gårsdagens show så tror jeg at jeg står fint over de også.
Synes absolutt ikke Brita passer til dette showet, men også klipping og slikt fungerer dårligere enn før.

Klara
07-02-05, 17:51

Ser ikke programmet - men kan ikke annet enn å si meg enig i dette. :02:

Fillerya
07-02-05, 23:38

Det ordet beskrev det perfekt slik jeg tenkte det.

SurrehuetBig Brother er grei underholdning. Forøvrig pleier jeg ikke sette meg med chipsskåla og brusen foran vinduet til naboen hvis de har sex heller, hele prosjektet virker bare dumt. "Jippi, nå får vi dagens spenning, vil de ha sex eller vil de ikke?!" Er ikke verden blitt litt vel glad i porno? Hvis de vil ha porno får de lage den selv, mener nå jeg.

Sex, har de hatt det i BB huset :21:
Tuller bare. Æ synes de har gjort mye morro på disse dagene, utenom få sekunder med sex.
Det går an å le av det som ikke er sex da.

Lise
08-02-05, 00:10
Det går ann å le av det som er sex å - når det utføres i bb huset :D

RanJa
08-02-05, 00:17
Folk eier tydeligvis ikke hemninger !

Fillerya
08-02-05, 20:30
Det går ann å le av det som er sex å - når det utføres i bb huset :D:42:

Ja du får det sakt.

Gulloingen
23-01-06, 12:42
Big Brother starter opp igjen den 29 Januar.
Noen som skal se det i år?

rudi
23-01-06, 12:57
Jeg tror det toget er gått for meg, føler jeg er vokst fra slike ting.

Ikke for å kritisere, men jeg sitter der og irriterer meg over hvor tåpelige de folka som er innelåst er!!!

Tror jeg hopper over i år jeg!!:03:

merete g
23-01-06, 13:09
Tror ikke jeg blir å se, kanskje bitte litt,men har jo tenåringer som må følge med...:)

Gutten
23-01-06, 13:10
Jeg tror det toget er gått for meg, føler jeg er vokst fra slike ting.

Ikke for å kritisere, men jeg sitter der og irriterer meg over hvor tåpelige de folka som er innelåst er!!!

Tror jeg hopper over i år jeg!!:03:

Er vel egentlig enig med deg......men det kan hende jeg er for nysjerrig :04:

rudi
23-01-06, 13:13
Er vel egentlig enig med deg......men det kan hende jeg er for nysjerrig :04:

:D Men skjer det noe aldedels forferdelig spennende så kan det være jeg kikker en bitteliten tur innom.....
Men skal prøve å styre meg!!:03:

Gulloingen
23-01-06, 13:16
Jeg er så nysgjerrig at jeg må se det.
Har bestilt så jeg kan se 24 timer i døgnet.:D

Fillerya
23-01-06, 13:59
Joda æ e for nysgjerrig til å la det være. Så blir å se, blir å syntes det er forferdelig slitsom, ja for jeg må lissom ha med hver dag da.

Blir ikke å bestille 24 timer, det har jeg kommet over:D Eller gubben har fortalt meg at jeg har kommet over det:04:

Barbie
23-01-06, 14:11
Har ikke fått med meg at det begynnee igjen jeg da, litt treig.:04:
Men kommer vel til å se litt helt i starten for å se åssen folka er, men går fort lei. Det har blitt for mye slike reality serier/prog synes jeg.
Takker meg til en god bok eller en film i stede jeg da. Har nok reality i hverdagen.:03:

Adams mamma
23-01-06, 14:31
Har ikke fått med meg at det begynnee igjen jeg da, litt treig.:04:
Men kommer vel til å se litt helt i starten for å se åssen folka er, men går fort lei. Det har blitt for mye slike reality serier/prog synes jeg.
Takker meg til en god bok eller en film i stede jeg da. Har nok reality i hverdagen.:03:

signerer!!..blir vel bare bitte litt på meg å!:)

RanJa
23-01-06, 14:50
Jeg er så nysgjerrig at jeg må se det.
Har bestilt så jeg kan se 24 timer i døgnet.:D
Det har vi gjort og - har ungdommer i hus også vuttu... ;)

3barnsmamma
23-01-06, 15:02
Er nok fare for at jeg blir like hekta i år som alle de andre årene det har gått..:06: Så JA jeg skal nok se..

Tornerose
23-01-06, 15:27
NEI! Som alle år forut!

Nutta
23-01-06, 17:41
Starter det allerede til helga:02: :02: Gleder meg. Har sett alle sesongene, og i fjor var det ganske bra. Nå må jeg inn å sjekke hvordan årets utgave blir.

sol
23-01-06, 19:04
Nei, er det noe jeg IKKE skal se så er det BB.

Tone
23-01-06, 19:32
Kan ikke tenke meg at jeg kommer til å se på det, nei.

Lise
23-01-06, 19:33
nope...

Fillerya
23-01-06, 19:35
Starter det allerede til helga:02: :02: Gleder meg. Har sett alle sesongene, og i fjor var det ganske bra. Nå må jeg inn å sjekke hvordan årets utgave blir.

Ups, men har vi tid til å dra på treff til Sandefjord mitt under sendingen av BB da, Nutta.
Det tenkte jeg jo ikke på, tror jeg må avlyse hele turen jeg. :08:

skyramm
23-01-06, 23:27
jeg skal se som i fjor.ikke sikkert det blir så morsomt, men fjorårets var god!

kommer til å bestille 24 timersgreia.til meg sjøl, ikke tenåringen :01:

katinka
24-01-06, 00:31
Kommer vel til og titte innom, men ikke hver dag.

Siv
24-01-06, 00:44
Frister ikke for meg, men Julie har lyst å se da. Syns hun er for liten til å se Big Brother. Hva syns dere? Hører det er flere av vennene hennes som får se det. Hun får se Idol og Danse feber, pluss Robinson og 71 grader nord. Også ser hun den der med de modellene.

skyramm
24-01-06, 02:06
Frister ikke for meg, men Julie har lyst å se da. Syns hun er for liten til å se Big Brother. Hva syns dere? Hører det er flere av vennene hennes som får se det. Hun får se Idol og Danse feber, pluss Robinson og 71 grader nord. Også ser hun den der med de modellene.

Kjetil på 11 får ikke se BB på nett. i og med at det er både alkohol og forekommer andre ting som jeg ikke synes er egnet for ham.da er det lettere å la ham se på tvsendingene.der kan jeg selv sensurere i og med at jeg kan vite noenlunde hva som kommer til å sendes siden jeg ser på nett hva som har skjedd før det sendes på tv.

hver og en må jo selv få bestemme hvordan de vil gjøre dette,men dette var min mening..:)

ntnjen
24-01-06, 07:37
bb er teit men titter nok innimellom på det!! likte første sesongen best jeg !!:02:

Nutta
24-01-06, 08:07
Vet ikke om jeg hadde latt Stian 10 1/2 se BB fast hver dag, men er han nysgjerrig så skal han få lov å se et program.

RanJa
24-01-06, 09:58
Eldstejenta vår på 11 1/2 får se litt innimellom. Og ofte har vi sett på "BB 24t" sendingene, på dag/ettermiddag, for det er da de har konkurranssene - og det kan være gøy. :)

Eldsten på 14 1/2 ser det han har lyst, kommer an på klokka og hva annet spennende som går. ;)

katinka
24-01-06, 10:05
I utgangspunktet syntes jeg ikke dette er noe for barn.
Er usikker på hvor gamel man skal være for å se.

Da gangene det er alkohol i bildet kan man kanskje styre unna for da skjer det mye rart.

Gulloingen
24-01-06, 10:07
Victoria er 7, men fikk se noen av konkurransene i fjor, men noe mere enn det fikk hun ikke se.
Synes hotel cæsar er verre for barn enn bb.

Gulloingen
30-01-06, 13:41
Nå er Big Brother i full gang.
Hva er første inntrykket til dere som så det i går?

dido
30-01-06, 13:46
Synes konseptet blir helt feil. Hvis jentene får velge de 6 guttene som skal får blir i huset så blir det jo bare de med bra utseende, og de som egentlig kan være morsomme å se på blir kasta ut. Og jentene virket ikke som de skarpeste....

Skulle vært omvendt - 6 gutter og 12 jenter for da hadde det blitt smisking og intriger!

Gulloingen
30-01-06, 13:50
Ganske mange "bimboer" der inne.:04:
Er in med silikon og blondt hår der inne.
Håper de ikke velger igjen kun de som er pene.
Må ha noen som kan ordne litt liv der inne.
Har bestilt så jeg kan se døgnet rundt jeg.

Tove
30-01-06, 14:06
kan nok være jeg zapper innom kanalen når det er sending, men isåfall er det helt tilfeldig. Så en del første året men det er alt

Marita
30-01-06, 14:12
Tror det blir skikkelig fjortistv i år der jeg! Virka slik!

Gulloingen
30-01-06, 14:15
Virket sånn ut ja Marita.
Men håper det blir annerledes når de seks guttene som ikke skal være der går ut.
Tror de fremhever seg mere enn til vanlig i frykt for å bli stemt ut.

dido
30-01-06, 14:15
Var akkurat inne på nettsiden og der stod det jo hvem som hadde røket ut som første mann. Teit!!!

Og 2 stk hadde sex etter seks timer! Herregud! Og to er straffedømt!

RanJa
30-01-06, 14:34
Nå har de akkurat hatt oppgave for gutta.... Kjekt med live24, for da kan man se på det som er gøy og froppe resten... ;)

For fytti for en gjeng...

Gulloingen
30-01-06, 14:39
Skal inn og se etterpå jeg tenkte jeg, Sondre sitter og ser film nå så jeg må vente til den er ferdig.

link
30-01-06, 15:33
Syntes det virket bra teit i år ja.....

Nutta
30-01-06, 16:00
Jeg synes det er veldig teit med 5 bimbo kjerringer i huset. Hvem av gutta de velger spiller ikke noen rolle for meg. Blir å se på uansett og har ikke fått noe inntrykk av noen av de ennå.

Fillerya
30-01-06, 19:18
Klarer ikke slå meg til ro med at det er slik det skal være. Tror nok at det kommer til å skje mye. Og når de sendte ut Max første dag, ja så går det jo ikke bare på utseende.

Nu er det jo slik da at det er en gutt fra taper laget som må gå, også får de imunitet til å stemmes ut de som vinner. Og da blir det ikke helt i jentenes makt:02:

Nutta
30-01-06, 19:42
Leste i avisen at de som ryker ut i løpet av uke har en sjangs til å komme inn igjen da de blir holdt i et isolert rom. Den som holder ut lengst vinner.

Fillerya
30-01-06, 23:31
Klarer ikke slå meg til ro med at det er slik det skal være. Tror nok at det kommer til å skje mye. Og når de sendte ut Max første dag, ja så går det jo ikke bare på utseende.

Nu er det jo slik da at det er en gutt fra taper laget som må gå, også får de imunitet til å stemmes ut de som vinner. Og da blir det ikke helt i jentenes makt:02:

Eeeeeeee var litt underlig denne Max. På BB siden er han virkelig sjarm, men på Tv så han litt.......... Ja har ikke ord for hva jeg syntes, men han virket veldig sjenert da.

Gutten
15-02-06, 21:39
Jeg har hatt et kvart øye på BB en del dager nå..... Er det jeg som er gammel blitt, eller er denne gjengen veldig "blond" ?? :22:

Nutta
15-02-06, 21:46
He he, pittelitt blond kanskje. Bare se på han Kristian da:ju5:

RanJa
15-02-06, 22:59
He he, pittelitt blond kanskje. Bare se på han Kristian da:ju5:
Grøss og gru ja - han er ....... *yuk*

Tone
15-02-06, 23:08
Jeg har hatt et kvart øye på BB en del dager nå..... Er det jeg som er gammel blitt, eller er denne gjengen veldig "blond" ?? :22:

:02: Du har helt rett...på BEGGE tingene du skriver!
Ikke at jeg ser på BB,-prøvde i dag men øynene skle igjen men det lille jeg har sett med mindre enn et kvart øye har ikke gitt meg mye lyst til å se på.
MEN de er blonde,-og du er blitt gammel i tillegg :D :24:

RanJa
15-02-06, 23:21
Er noen man kan like der inne da.... ;)

Fillerya
15-02-06, 23:36
Er det noen vi liker der da? Tja............
I allefall var ikke Carina så blond som vi trudde, ikke Therese heller. Anton er et mysterium om han virkelig er god, eller om han spiller på det pga sin vinner instinkt.
Også Richart er faktisk menneskelig, men har litt for mye særheter.

lenaj
16-02-06, 15:09
Og hun svenske som holder på med Kristian, husker ikke hva hun heter, hun virker jo litt blåst da...:08: Jeg synes han kongsvingergutten er töff jeg, selv om han er veldig spesiell!!

RanJa
16-02-06, 15:19
WOW - kult oppdrag idag da !!! Fear Factor ! :D

lenaj
16-02-06, 15:27
Ja det skal bli kuul å se hva de får grave i...:D

RanJa
16-02-06, 16:13
Ja det skal bli kuul å se hva de får grave i...:D

Å fytti............ :y4:

RanJa
19-02-06, 00:15
Har ledd så jeg nesten har falt ut av stolen ikveld altså !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Morsomt påfunn ikveld i huset !!! :D

Gulloingen
19-02-06, 11:52
I går var det morsomt å se på ja.
Lo godt av gutta ja.

Gulloingen
19-02-06, 13:11
Hvem håper dere går ut i kveill da?
Linn, Kristian eller Angelica.

Gudrun
19-02-06, 13:36
Håper Angelica går ut jeg! Fy fader for et kvinnemenneske!!
JEG hadde nok klikka på henne der inne ja!

Gulloingen
19-02-06, 13:44
Har egentlig ikke så veldig mye å si for meg hvem som går ut men håper Linn eller Kristian går ut i kveill.

RanJa
19-02-06, 14:05
Kristian !!

Gulloingen
19-02-06, 14:28
Jeg ble så forbanna på Kristian torsdag kvelden på den festen.

Alfa
19-02-06, 14:56
Og jeg synes det var Angelica som dreit seg ut :03:

Gulloingen
19-02-06, 15:00
De sier en ting og mener noe annet.
Det var Angelica som det seg ut.
Kristian ble veldig sjalu tror jeg,men ble så forbanna over at han løy sånn.

Alfa
19-02-06, 15:15
løy og løy - han var jo full :03:

Gulloingen
19-02-06, 15:49
Det jeg mente ang at han løy var at han ikke ville innrømme det han hadde sagt til og om Jessica til de andre,men fy flate hvor full han var.
Dumt de har fest på torsdag og søndag, skulle hatt en på fredag eller lørdag istedet.

RanJa
19-02-06, 16:06
Er nok noe i derfor jeg ikke er så mye på fest akkurat - hater slikt fyllerør !!!!

Rikard er KUL - og Anton er bra ;)

katinka
19-02-06, 16:31
Er nok noe i derfor jeg ikke er så mye på fest akkurat - hater slikt fyllerør !!!!

Rikard er KUL - og Anton er bra ;)

Enig i at Rikard er kul, men er veldig usikker på Anton.

Alfa
19-02-06, 18:44
Rikard vinner sikkert hele greia :01: Spent på hvem som går ut i dag jeg da.

Nutta
19-02-06, 20:25
Og jeg har detti litt av lasset og lurer på om jeg skal hoppe på igjen:21: Og jeg som egentlig liker dette så godt. Får se an kl 21 om jeg ser bb eller the ring2.:)

RanJa
19-02-06, 20:30
Jeg fikk litt sånn - dette gidder ikke jeg å se på iår - i starten, men nå følger jeg med litt da....
Greit med 24live, for da kan man se når det skjer noe, og når det passer seg inn... ;)

katinka
19-02-06, 21:02
Hva syntes dere om at Anton sminker seg?
Leste det på sidene at han lånte sminke av Mailin. Han skulle fremheve øynene. Han bruker brunkrem også.

Jeg hadde ikke likt at min samboer hadde sminket seg, men lurer på om det blir mer og mer vanlig land dagen unge gutter????

Gulloingen
20-02-06, 17:21
Virker som om det er blitt mere og mere vanlig at gutter bruker dekkkrem/brunkrem.
Bra Kristian gikk ut i går håper Linn går ut neste søndag.

dragonfly
20-02-06, 17:37
Gubben så litt hos broren sin i går og jeg tror han ønsker den kanalen - det var visst mange fine jenter der påstod han :25:

RanJa
20-02-06, 17:48
Og da er det kommet inn 4 nye....

Og Anton vant dagens OL gull ;)

katinka
20-02-06, 17:49
Litt fint at han gikk ut ja.
Lurer på hva Angelica gjør når det kommer inn nye gutter. Er hun tro mot Kristian....? Neppe tror jeg.:08:

Gulloingen
20-02-06, 17:54
De som er nominert til søndagen er:Anton, Linn, Jessica og Angelica.
Da tror jeg Anton ryker ut av huset.

RanJa
20-02-06, 17:56
Jeg håper Linn ryker !!

Gulloingen
20-02-06, 17:58
Jeg håper Linn ryker jeg også, stemte på henne i går.
Hun har vært nominert to ganger nå og er fortsatt i huset, håper virkelig hun går ut på søndag.

Toni
26-02-06, 23:50
Håpte virkelig at Linn skulle ut i dag. Angelica var litt morsom i alle fall. :)

Nutta
26-02-06, 23:51
Her tippet vi begge på Angelica, men regnet med at det sto mellom henne og Linn, og jammen gjorde det ikke det. Synes begge er kjedelig på hver sin måte.

RanJa
27-02-06, 00:23
Håpte virkelig at Linn skulle ut i dag. Angelica var litt morsom i alle fall. :)
Kan ikke bli mer enig !!

Gulloingen
27-02-06, 09:32
Jeg liker ikke Linn og håper hun ryker snart.

Gulloingen
05-03-06, 14:38
Spørs om det er Daniel, Wenche eller Jessica som må forlate BB huset i kveill da.

RanJa
05-03-06, 14:42
Håper Jessica blir jeg - artig skrue ! ;)

Gulloingen
05-03-06, 14:47
Håper Jessica blir jeg også.
Har egentlig ikke noe å si for meg hvem av Daniel eller Wenche som drar, synes de er spesiell begge to.

RanJa
05-03-06, 14:55
Agree :D

Nutta
05-03-06, 16:25
Bare Jessica blir så er det samme for meg.:)

Fillerya
06-03-06, 00:19
Liker Jessica jeg også, men hadde håpet at Daniel skulle dra. Wenche ga masse underholdning, noe Daniel foreløpig ikke har gitt meg i allefall.

RanJa
06-03-06, 00:50
Og hva syns dere om Jessica/Muffe ikveld da................ Er det Jess eller MUffe som bør skjerpe seg ??

Fillerya
06-03-06, 10:58
Og hva syns dere om Jessica/Muffe ikveld da................ Er det Jess eller MUffe som bør skjerpe seg ??

Jeg tror egentlig Jessica snakker sant om denne situasjon, Muffe prøver iherdig at det skal ikke være sant.
Litt vanskelig å vite helt sikkert, men tror jo at Jess er oppriktig forelsket i Muffe. Så hvem som bør skjerpe seg? Nei jeg vet ikke, det er vel vanskelig å ikke ta i mot kjærteng når man er forelsket og innestengt i et lite hus.

Videre tror jeg Muffe er såpass opptatt av den jenta på utsiden, at han velger og tro at det han har gjort i huset skal han kunne snakke bort. Og så lenge det er håp, ja da vil han ikke gi seg.

I mine øyne driver Jess bare med et typisk sjalusi spill, der hun kjemper masse og høyt for å få oppmerksomhet fra den gutten hun er forelsket i. :D

RanJa
06-03-06, 11:02
Ang hva som har skjedd mellom Jess og Muffe - så innrømmet han tilslutt igår/natt, at de har gjort det og at han har prøvd å skjule det......

Etter mye om og men, og etter myye surr fra Muffe, ble Jess så lei seg og sint at hun slo Muffe....

Fillerya
06-03-06, 11:12
Ang hva som har skjedd mellom Jess og Muffe - så innrømmet han tilslutt igår/natt, at de har gjort det og at han har prøvd å skjule det......

Etter mye om og men, og etter myye surr fra Muffe, ble Jess så lei seg og sint at hun slo Muffe....

Ok. Du er inne på direkten:D
Ja det har jo ikke jeg fått med meg.
Hm........ Ja kan ikke si med de opplysningene hvem jeg mener må skjerpe seg, men tror jo Jess trenger og lære og styre sine følelser litt.
Det vil hun kunne vunnet masse på, for hun er en søt jente.

Marita
06-03-06, 21:08
Syns Muffe er så utrolig falsk jeg!!

RanJa
06-03-06, 21:37
Syns Muffe er så utrolig falsk jeg!!
Har dere sett på det siste døgnet eller????

Stakkars Jess sier nå jeg - hun får straff i hue og r*********, mens han som fremprovoserte mye her, går fri............ SYKT !!!!!!!

katinka
06-03-06, 22:25
Har dere sett på det siste døgnet eller????

Stakkars Jess sier nå jeg - hun får straff i hue og r*********, mens han som fremprovoserte mye her, går fri............ SYKT !!!!!!!

Enig, men de har egentlig ikke noe å "ta han på".

katinka
06-03-06, 22:27
Nå er han i allefall nominert....

Nutta
06-03-06, 22:44
Blir helt gal av han muffe jeg altså, makan til feig kar som skal sikre seg i begge ender. Men nå har han i hvertfall så vidt innrømmet å vært en tur på "besøk" hos henne.:08:

RanJa
10-03-06, 22:02
Krysser fingrene for søndag !!!

Han sender brev til "dama" og sier at han elsker henne og blablabla.... Også er det rett tilbake til Jess og kose...

Huttetu...

katinka
10-03-06, 22:18
Krysser fingrene for søndag !!!

Han sender brev til "dama" og sier at han elsker henne og blablabla.... Også er det rett tilbake til Jess og kose...

Huttetu...
Gjorde han det?:21:

RanJa
10-03-06, 22:38
Ja de har vist når de leste opp hva de har skrevet på kortene til blomstene... Og han driver fortsatt med Jess......

Ler meg skakk av de hissige personene inne på forumet til BB... :D

katinka
12-03-06, 19:07
Ja de har vist når de leste opp hva de har skrevet på kortene til blomstene... Og han driver fortsatt med Jess......

:y4:

RanJa
12-03-06, 23:02
YES - Muffe ut ! ;)

Nutta
12-03-06, 23:07
Er veldig fornøyd nå ja:02: :02: :02:

katinka
12-03-06, 23:19
Jøss, hadde trodd Daniel skulle ryke.

skyramm
12-03-06, 23:22
JA! JA! JA! :02:

endelig er han ute...så dere uttrykket i ansiktet? han skjønner ikke at vi her ute ser og hører alt! han trodde han slapp unna med ting :24: :01:

Fillerya
12-03-06, 23:22
Egentlig regnet jeg med Muffe, men trodde jo litt Daniel. I allefall hadde ikke Muffe og Jessica truen på at det skulle gå slik:D

Men, men.......... Merker at utstemmingen er anderledes i år enn tidligere år.

Gulloingen
29-03-06, 18:19
Anton reiser til Thailand på fredag, gleder meg til å se reaksjonen hans når han får vite det men han får vist ikke vite det før han er på flyet.
Han skal bo i bb huset i Thailand en uke mens det kommer en fra Thailand og skal bo i bb huset i sverige.

skyramm
29-03-06, 23:31
Anton reiser til Thailand på fredag, gleder meg til å se reaksjonen hans når han får vite det men han får vist ikke vite det før han er på flyet.
Han skal bo i bb huset i Thailand en uke mens det kommer en fra Thailand og skal bo i bb huset i sverige.

stakkars Anton!:20: (som forøvrig heter det samme som min pappa :D )

..det er som en fra TV Norge sa..er jo trasig at han skal få reise til Thailand bare for å sitte innesperret i et hus hele tiden..

Fillerya
30-03-06, 09:18
stakkars Anton!:20: (som forøvrig heter det samme som min pappa :D )

..det er som en fra TV Norge sa..er jo trasig at han skal få reise til Thailand bare for å sitte innesperret i et hus hele tiden..

Ja kan ikke akkurat si at det høres noe fristende ut. Men han får jo i allefall litt variasjon i det han holder på med.

RanJa
31-03-06, 13:18
Boo kommer inn i huset ca kl 14 sies det....................

RanJa
02-04-06, 15:49
Om få minutter kan man se live fra BB Thailand på ITV ! Anton blir tatt imot med åpne armer og alle digger ham der borte. :)

Og de i det Nor/sve huset skal være med på sendingen visstnok.... Live clip for Thai folka.

Gulloingen
09-04-06, 21:25
Nå skal jeg se bb og i kveld skal Gabriella UT av huset, takler ikke det kvinnemenneske der.

RanJa
09-04-06, 23:03
Nå skal jeg se bb og i kveld skal Gabriella UT av huset, takler ikke det kvinnemenneske der.
Og det var vi visst ikke de eneste som syntes !!!!!!!!!!!!!! :D :D

Fillerya
09-04-06, 23:53

He he , så dere hvor paff hun ble når puplikum viste at de var enige med at hun hadde et dobbelspill på gang med Thommy.
Prøvde å benekte det.
Nei hun spilte på litt feile kort når hun skulle gjøre alle så dumme.

RanJa
10-04-06, 00:15
Ja - koste meg da publikum "angrep" henne :D

Gulloingen
10-04-06, 08:50
Hun ble ganske rar i ansiktet da publikum "angrep" henne ja.
Men nå er hun endelig ut av huset.:02:

Oddemann
10-04-06, 15:56
Siste nytt om "moralske" Gabby... Hun er visstnok politianmeldt for svindel:ga6:

Alfa
23-04-06, 23:12
Så rart! I dag var ei barndomsvenninne (eller dvs en ungdomsvenninne) av meg med i programmet :)

dragonfly
23-04-06, 23:21
Så morro Alfa :02:

Hva gjorde ho der?? kjenner ho noen av de som er i huset??

RanJa
23-04-06, 23:28
Samuel ut - dumt !

Alfa
24-04-06, 00:01
Så morro Alfa :02:

Hva gjorde ho der?? kjenner ho noen av de som er i huset??

Ho var den sexologen som ble intervjua.

dragonfly
24-04-06, 07:13

ok.. jeg har ikke den kanalen jeg så jeg har ikke sett det, men sikkert kjekt å kjenne en sexolog :D

Fillerya
24-04-06, 18:59

Stilig :)

Fillerya
24-04-06, 19:01
Samuel ut - dumt !

Ja er merkelig når de plutselig snur og du skal stemme på hvem din favoritt er. Da blir det plutselig anderledes.
Men han kunne nu underholde oss i allefall.

merete g
24-04-06, 19:33
Bruker sjelden og se Big Brother,men i går så jeg...så ho dære sexsologen som var med :05:

Barbie
24-04-06, 19:36
Artig med kjenstfolk på tv da.:02:
Så på jeg også i går.

Gulloingen
24-04-06, 19:44
Synes visse andre personer kunne gått ut istedet jeg da.

Barbie
24-04-06, 21:56
Synes visse andre personer kunne gått ut istedet jeg da.

Signerer den.

Gulloingen
15-05-06, 18:20
Nå er det ikke lenge igjen til finalen:02:
Kan ikke si jeg ble lei meg for at Carina gikk ut i går.

RanJa
15-05-06, 19:46
Nå er det ikke lenge igjen til finalen:02:
Kan ikke si jeg ble lei meg for at Carina gikk ut i går.
Og jeg er enig med deg !! :)

Så spennende å se hvem som ryker på torsdag !!

Gulloingen
15-05-06, 19:51
En på Torsdag og en på Lørdag, blir spennende dette her.

Dirgni
15-05-06, 21:15
Kansje teit å komme inn nå. Men jeg har ikke akkurat syntes at big brother er det store. men jeg så litt i går.
Og hun Carina, det er vel hun norske det?
Og er hun så falsk som de andre sa hun var?

Hvem heier dere på. Eller hvem er den verdige vinneren. Hva med han Norske store typen ,Elvis eller hvem han nå prøver å etterligne. Er han verdig vinner? Han var jo en veldig kontrast til de andre da.

RanJa
15-05-06, 23:04
Raggarn er kul ja !! :D

Og Carina spilte mye på pappas-lille-gulljente og kostbar-syndromet.... Jeg likte henne ikke, men det gjorde sikkert andre...

Dirgni
15-05-06, 23:06
Kostbar??? Ingen der så så kostbare ut.:08:

Hi hi. Nå har jeg ikke fulgt med, så jeg har jo ikke noe kjennskap til personene. Men de ser jo veldig billige ut da.

RanJa
15-05-06, 23:10
Ja - de er nok billige....... MEN ovenfor Anton, som har gjort alt han kan for å vinne henne, har hun vært kostbar og ekkel - han har vært bra nok så lenge det har passet henne - og Danne har vært bra nok når det passet henne...

Hun kunne jo ikke velge stakkars...... Grøss, liker ikke slike personligheter jeg... MEN, nå skal ikke jeg dømme, for hun kan jo være ok utenfor huset da..........

Eller...?

katinka
20-05-06, 18:14
Nå er det under en time igjen til siste går ut før finalen.
Lurer på hvem det blir.???????

Nutta
20-05-06, 19:56
Er visst Linn som går i dag:02: Er ikke offisielt på bb sidene ennå, men i forumet skriver de som ser bb live at det er hun som måtte gå.:02:

RanJa
20-05-06, 21:18
Jepp Linn måtte gå - ingen stor overraskelse.

MEN fy søren så nervøs Jessica var.... Også ble de jo holdt på pinebenken i over 1 1/2 time ekstra da........ Teit!

Gulloingen
22-05-06, 14:32
I kveld er den store finalen, hvem tror dere vinner da?

RanJa
22-05-06, 14:44
I kveld er den store finalen, hvem tror dere vinner da?
Vet ikke - blir spennende !! :D

Gulloingen
22-05-06, 14:47
Blir spennende ja, tror nok det blir en gutt men har ikke peiling.

RanJa
22-05-06, 14:51
Blir spennende ja, tror nok det blir en gutt men har ikke peiling.
Håper og det blir en av gutta - jeg liker Jess jeg altså, men å gi henne en mill ????????

Gulloingen
22-05-06, 15:01
Liker jess veldig godt jeg også men tror det er liten sjanse for at hun vinner, tror hun kommer på 4 eller 3 plass.

katinka
22-05-06, 15:47
Håper og det blir en av gutta - jeg liker Jess jeg altså, men å gi henne en mill ????????

Det samme mener jeg... En million til henne, tror ikke det er så lurt....

RanJa
22-05-06, 21:43
Og da gikk Danne - herlige mann!! :)

Spennende videre !!

Lise
22-05-06, 22:01
å fy søren, han der richard er jo bare ekkel....

Lise
22-05-06, 22:04
Det skal han ha Anton gutten, pen det er han :D

RanJa
22-05-06, 22:16
Anton er nydelig !

Richard er som han er ja, MEN jeg håper han vinner alikevel !! :D

Nutta
22-05-06, 22:18
Richard:02: :02: :02: Håpet egentlig på Danne, synes han er god jeg.

Lise
22-05-06, 22:27
usjjj se nu på han, ekkel ekkel ekkel :07:

Gutten
22-05-06, 22:38
Jeg ville ha Richard som vinner, har ikke sansen for Jessica.........:22: