View Full Version : Denne MÅ dere se!
Vi har nettopp sett på film, å den var så utrolig morsom. Begynte litt treigt, men vi holdt på å le oss ihjel her. "sorority boys" anbefales på det sterkeste! :D
Takk skarra ha liilllesøstra miii... :-? :green:
Ayla`s mamma
01-05-03, 14:42
Lise: Har dere ikke kino heller... :o ??
Mangler de alt der oppe...
Nei den fikk ikke plass i lavvoen, vansklig å få feste apparatet til lavvo veggen, så er det litt skummelt med så mange folk samlet, isbjørnene får teften av folk da.. :green:
:lol: :lol: du har nu bestandig svar :green:
Takk for tipset, sunshine. Husker du hvilken aldersgrense det var på den?
Nei, men den er nok ikke for de minste med tanke på språkbruk. Endel sex snakk o.l Kan se om det står på nett!
Nei den fikk ikke plass i lavvoen, vansklig å få feste apparatet til lavvo veggen, så er det litt skummelt med så mange folk samlet, isbjørnene får teften av folk da.. :green:
:lol:
hehe kan tenke meg det ja, trodde forresten isbjørnene holdt til på Svalbar... Kommer ikke på besøk jeg hvis det er isbjørner hos dere... :klovn:
[quote:554d8915e9="Lise"]
hehe kan tenke meg det ja, trodde forresten isbjørnene holdt til på Svalbar... Kommer ikke på besøk jeg hvis det er isbjørner hos dere... :klovn:[/quote:554d8915e9]
Nu kan du komme jeg og Ari, tok knekken på dem i sted. :green:
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.