View Full Version : 24
Juhuuu - i dag begynner 24 igjen. Jeg syns det er like spennende som forrige runde av serien, og har gledet meg en hel uke til kveldens episode. Andre som følger med?
- sol
Det er 4. episode i dag da. Men jeg følger med! ;)
Ja, det er 4. episode. Vi måtte ta de tre første opp på video, for vi var på kino forrige søndag.
- sol
Jeg har alle episodene!!
Gled dere... Dette tar av etterhvert!!
- Tom Bauer ;)
Jeg har alle episodene!!
Gled dere... Dette tar av etterhvert!!
Juksepave! Jeg blir ikke nysgjerrig i det hele tatt.
Neida...
Nå er det tid for en ny episode.
Jeg syns ikke disse er så bra som den første serien. Jeg blir så innmari irritert på datteren som gjør så mange dumme ting :x
Men jeg må jo selvfølgelig følge med ! Resten er jo bra !
Hehe!!
Er ikke det hele poenget da?? At det skal være mange parallelle handlinger , som ikke er helt parallelle alikevel.. Hun er jo datteren til Bauer... Det er jo nå det virkelig begynner.. ;)
Hilsen en parallell TOm :o
Hilsen en parallell TOm :o
:o :lol:
Da er første episode sett og det ser IKKE ut til å bli noe roligere nei... !!!
Gleder meg til epi 2 !!!!!!!!!!!!! :D
Ikke røpe noe nå RanneiH..... :D
Ayla`s mamma
30-10-03, 09:36
oj! er det mulig?! Jeg sitter i spenning hver episode jeg, har gjort det gjennom en og to (nesten ) og nå kommer det tre også??
Yes :D
Og nå har jeg sett epi 2.. !!!!!!!! Gleder meg så jeg blir nesten sjuk innen onsdag !!!!!! Da får vi ned epi 3...
Denne sesongen er visst ikkeno dårligere nei !!!!!
Har faktisk sett bare en episode av serien jeg. Og jeg synes den virka kjedelig. :roll: :lol:
Det kan jeg faktisk skjønne Annette, men om du begynner å følge med å komme inn i handlingen, er du solgt !! ;)
Det kan jeg faktisk skjønne Annette, men om du begynner å følge med å komme inn i handlingen, er du solgt !! ;)
Vet ikke jeg. Må stort sett ha noe å le av. Med unntak av C.S.I da. :green:
[quote:a9ea9fb2c8="RanneiH"]Det kan jeg faktisk skjønne Annette, men om du begynner å følge med å komme inn i handlingen, er du solgt !! ;)
Vet ikke jeg. Må stort sett ha noe å le av. Med unntak av C.S.I da. :green:[/quote:a9ea9fb2c8]
Smak og behag ja,.... Jeg er mest for action jeg da... og C.S:I er topp !!
Mandag begynner tredje runde av 24 :hjerte:
Jippi :klappe1: .
Bare så synd at vi går glipp av noen episoder når vi er på ferie :mad:
Bare så synd at vi går glipp av noen episoder når vi er på ferie :mad:
Ja, det var en merkelig tid å ha seriestart på - like før fellesferien :eek:
Det har vært sånn tidligere også, kjedligt :mad:
Bare så synd at vi går glipp av noen episoder når vi er på ferie :mad:Har dere ikke video??? ;)
Har dere ikke video??? ;)
Jo, men går det an å stille inn slik at man tar opp 3 dager ??
Kan jo høre med venner om ikke de kan ta opp, så det skal nok ordne seg uansett.
Jo, men går det an å stille inn slik at man tar opp 3 dager ??
Kan jo høre med venner om ikke de kan ta opp, så det skal nok ordne seg uansett.Jeg kan programere 16 programmer, tror jeg....
Jeg kan programere 16 programmer, tror jeg....
Hmmm, kanskje jeg skal sjekke det. Eller kanskje jeg heller skal få gubben til å sjekke det ;)
Sol; Hadde høytlesning til mannen min om når det begynner, og det var en på stua som ble veldig glad! Fikk beskjed om å hilse til deg med en klem fordi du fortalte det!!:)
-og i en litt mumlende setning kom det...jaja...så kan vel den derre skravlemixen din brukes til noe fornuftig alikevel,da....
:lol3:
Du får hilse med klem tilbake da Tone :)
Det er visst hele verden som skal ødelegges denne gangen, og vår helt Jack skal være helten som stopper verden fra å bli "borte" :rolleyes: Får vel følge med denne gangen også selv om det er så utrolig lite sannsynlig :rolleyes:
Det er visst hele verden som skal ødelegges denne gangen, og vår helt Jack skal være helten som stopper verden fra å bli "borte" :rolleyes: Får vel følge med denne gangen også selv om det er så utrolig lite sannsynlig :rolleyes:
Lite sannynlig: JA
Spennende likevel: JA
:grin2:
Og jeg har igjen bare 9 episoder å se av sesong 3 - og JA - det er spennende denne gangen også !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har alle episodene, men ikke hatt tid til å se flere ennå... MEN ikveld blir det nok flere tenker jeg....
Og de som ikke får sett noen episoder kan få engelsk versjon fra meg. :)
klarer ikke henge med på disse jeg...
klarer ikke henge med på disse jeg...
Ikke jeg heller,mara. Tom ser på, men jeg sitter heller her...det er så kjedelig hvis man går glipp av en episode. Dessuten pleier jeg å sovne midt inni alle slike serier jeg prøver å følge med på:rolleyes:
Her klarer jeg ikke å sovne gitt !!!! - spennende !!!! Og utfallet i epi 14 digget jeg... ;)
Her klarer jeg ikke å sovne gitt !!!! - spennende !!!! Og utfallet i epi 14 digget jeg... ;)
Jeg har klart å sovne til denne serien også, jeg. Samme hvor spennende det er!!
Broren din og..............
Broren din og..............
nå ble jeg overrasket,du....:rolleyes: :lol3:
mulig at det er noe som "ligger i slekta" veit om ei til som er utrolig flink til å sovne midt i det hun ser på, nemlig;)
nå ble jeg overrasket,du....:rolleyes: :lol3:
mulig at det er noe som "ligger i slekta" veit om ei til som er utrolig flink til å sovne midt i det hun ser på, nemlig;)
Tror jeg kjenner henne også gitt........... Livlig fam på kvledstid ja... ;) :)
Livlig fam på kvledstid ja... ;) :):lol3: Høres morsom ut dere ;)
Hmmmm, 24 virker bedre enn jeg hadde trodd. Regnet med at sesong tre skulle bli kjedelig, for jeg syns det var kjedelig i fjor.
Så nå blir det kanskje til at jeg følger med...
Hmmmm, 24 virker bedre enn jeg hadde trodd. Regnet med at sesong tre skulle bli kjedelig, for jeg syns det var kjedelig i fjor.
Så nå blir det kanskje til at jeg følger med...
Det er kjempespennende!!!!! Jeg sitter som klistret! Godt det ikke er mer enn 3 dager til neste episode :)
SPENNENDE JAAAAAAAAAA !!!!!!
Har snart sett alle jeg, og bare måååå se de siste straks !! :)
Får vel følge med denne gangen også selv om det er så utrolig lite sannsynlig Og jeg har ikke fått med meg en eneste episode. Glemmer det bare av. :rolleyes: Gidder ikke begynne å se nå, når jeg har gått glipp av så mange episoder.:(
Det kommer en sånn "oppsamlingshelg" etter 8 episoder. Da har de 24-maraton en hel helg og viser de 8 første episodene i ett. Så det er enda ikke for seint å få de med seg ;)
Og jeg har ikke fått med meg en eneste episode. Glemmer det bare av. :rolleyes: Gidder ikke begynne å se nå, når jeg har gått glipp av så mange episoder.:(Samme her... :(
Sovnet som vanlig da jeg forsøkte å titte på det sist, men glemmer det vanligvis da :rolleyes:
Kanskje jeg er heldig å husker på det den helgen sol snakker om ;)
Siste episode av 24 nå i kveld :rolleyes: Det er nesten litt synd, for serien har vært kjempebra denne sesongen.
Tror det blir spennende i kveld også!
SISTE ja............. Lykke til. Skal ikke si mer... ;)
MEN, jeg gleder meg til neste allerede jeg...
Jaaaaa, i dag er det slutten!!!!! Gleder meg :)
og nå er det slutt det var spenning til siste minutt
Jeg ble litt skuffet over slutten jeg. En liten "kinaputt" som eksploderte i et kjøleskap liksom :rolleyes: :o
Jeg ble også skuffet. Og så burde de tatt med litt om hva som skjedde videre, (men det er sikkert meint til enda en sesong!), hvordan det gikk med hånda til Chase, f.eks. Og Tony.
blossomnor
24-09-04, 13:56
og jeg fikk ikke sett det en gang - var på syklubb - men jeg har tro på at mannen fikk tapet den - har ikke fått snakket med han enda... for han sov da jeg kom hjem og da jeg gikk idag morges....
24 er en av de kuleste tv-seriene som jeg har sett. Vi trengte ikke vente så lenge med å se serien ferdig. Fordi etter at halve serien var sendt på tv, kjøpte vi den på DVD. Da så vi 2-3 episoder pr. dag. Kissa
Har sett de 4 første nå + den innledende... Blir visst hett nå og ja.... http://barnemix.no/skravlemix/images/smilies/winking70.gif
Har de 6 første episodene liggende men har ikke fått begynt å se på de ennå. Er redd at når jeg først begynner så blir jeg sittende noen timer. Er det like bra som de forrige sesongene eller har serien begynt å ha utspilt sin rolle?
Må lage en egen 24 tråd og da.... :06:
http://www.fox.com/24/
4 HOURS SEASON PREMIERE - SUN. JAN 15TH & MAN. JAN 16TH :02:
NÅ skal epi 1 av ses 5 sees !!!!! :D :D
Gleder meg, men klarer å vente til den kommer på TV :03:
Bgynner den nå på onsdag?
Tror ikke det. Det er nok i statene den har premiere.
Nei, nå tenkte jeg på Lost... Er visst noe Lost selv..
Dette var 24 premieren ja - og jammen blir det hett denne sesongen og !!!!!!! :D Gled deg Sol !!
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.