PDA

View Full Version : Brother bear

RanJa
10-02-04, 14:02
Eller "min bror bjørnen" er det vel på norsk... Noen som har sett den ?? Jada, vet den ikke har kommet hit ennå, men endå ??...

Den er sååå søt !!

Se websiden til Disney om filmen her (http://disney.go.com/disneypictures/brotherbear/main.html)

Helene_H
10-02-04, 14:03
Har ikke sett den, men har veeeeeeeldig lyst :lol: Ser reklame av den på Disneykanalen hver eneste dag ;)

Sølvi
10-02-04, 14:05
Litt problematisk når det ikke er kommet hit da, hvertfall for de fleste ;)

Annette
10-02-04, 14:06
Har ikke sett den enda nei. Den havner nok i arkivet så fort den kommer for salg tenker jeg. ;)

mara
10-02-04, 17:25
prøver å få tak i den på nett...

RanJa
10-02-04, 18:03
Anbefaler dere å se den, kjempesøt.

Helene_H
10-02-04, 18:14
Anbefaler dere å se den, kjempesøt.

Det fikk ikke jeg med meg, at du har sett den :roll: :green:

Missy
10-02-04, 19:18
Tenkte å ta vesla med å se den på kino. Og den blir nok kjøpt på dvd også. Den virker kjempe bra. Vi skal kjøpe finding nemo og nasse nøff filmene og! :D

RanJa
10-02-04, 20:57
Tenkte å ta vesla med å se den på kino. Og den blir nok kjøpt på dvd også. Den virker kjempe bra. Vi skal kjøpe finding nemo og nasse nøff filmene og! :D

Ja, Nemo er kjempefin !!! Det er den som er inn her om dagen, i form av filmen, bøker og "bamsen"...

Sølvi
10-02-04, 22:18
me too :green: jeg går å titter på nasse nøff filmen på Rimi hver dag, men jeg skal vente litt med å kjøpe (har nok av utgifter om dager) ;)

Gleder meg til å se brother bear også, jeg ser reklame for den hver dag på tv3 :D