View Full Version : Hulken
Noen som har sett Hulken?? Og er den i tilfelle bra??
En diger grønn mann :green:
Jeg sovna jeg, men så var det i utgangspunktet ikke en film jeg hadde super lyst til å se heller. Cammie-mannen derimot var fornøyd (gammel Hulk-fan som han er).
Men en film om Hulken er jo en film om Hulken, så hvis det frister faller den nok i smak :D
Tenkte vi skulle leie den i kveld.
Om du liker store grønne menn, så er sikkert filmen knall den :green:
Om du liker store grønne menn, så er sikkert filmen knall den :green:
nettopp
http://home.no.net/camirian/hulk.jpg
:green:
Unga elsker den :green: Gubben synes den var grei nok men litt teit i forhold til den opprinnelige historien. Jeg interesserer meg ikke for å se den. Har sett nok i reklamen, og synes det ser teit ut. Hadde sansen for tv serien jeg :D
Ja, vi så den på kino, å Thomas trodde jo nesten han var hulken i noen uker etterpå, å han er 27 år :roll: :lol:
Men det var veldig bra :D
Ja, vi så den på kino, å Thomas trodde jo nesten han var hulken i noen uker etterpå, å han er 27 år :roll: :lol:
Hi hi skadelig med slike filmer....
En diger grønn mann :green:
Jeg sovna jeg, men så var det i utgangspunktet ikke en film jeg hadde super lyst til å se heller. Cammie-mannen derimot var fornøyd (gammel Hulk-fan som han er).
Men en film om Hulken er jo en film om Hulken, så hvis det frister faller den nok i smak :D
AKKURAT hva jeg gjorde og........mens gutta satt å så på.......... ;)
:lol:
Og Annette; leide dere den - og hva syntes du i såfall?
Nei. Kom ikke så langt,samboeren sovna på sofaen. :green:
[quote:e1b5ac0ea3="Sunshine*"]Ja, vi så den på kino, å Thomas trodde jo nesten han var hulken i noen uker etterpå, å han er 27 år :roll: :lol:
Hi hi skadelig med slike filmer....[/quote:e1b5ac0ea3]
:lol: det kan du trygt si, så jeg anbefaler vel ikke at du lar Sven se den :lys333: :green:
He he nei kanskje best å la den vær - han blir så lett påvirket han :gris:
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.