PDA

View Full Version : IDOL

Sider : [1] 2

sol
31-03-03, 22:46
Noen av dere andre som ser på IDOL?

Jeg bare MÅ ha med meg episodene hver fredag. Syns de er kjempeflinke de siste som er igjen. Favoritten min er Kurt fra Bergen. Han synger fletta av de andre deltagerne. Fikk nesten tårer i øynene da han sang "Skyfri Himmel" på fredag. Den mannen kan jaggu synge.

- sol

Krista
31-03-03, 22:47
Kurt er helt fenomenal!! :D
Synes også Gaute har flott stemme.

sol
31-03-03, 22:49
Enig at Gaute kan synge han også. Artig sangvalg han hadde på fredag.

- sol

Lillian
31-03-03, 22:51
Jeg må også ha det med meg. Har ingen spesiell favoritt, synes i grunnen alle guttene er veldig flinke. Tone Anette skjønner jeg ikke hva gjør der i det hele tatt, synes ikke hun har sangstemme i det hele tatt.

Krista
31-03-03, 22:52
Ja,den ble jo så flott synget av han.Har lyst til å høre dem alle en gang til.De blir bare bedre og bedre...hvem tror du vinner...hvis ikke Kurt gjør det? :green:

turvid
31-03-03, 22:52
Jeg følger med og var kjempeglad for at Guro gikk ut. Håper Orji er nestemann...

sol
31-03-03, 22:53
Tone Anette skjønner jeg ikke hva gjør der i det hele tatt, synes ikke hun har sangstemme i det hele tatt.

Jeg syns heller ikke hun stiller i samme league som de andre finalistene, men det virker som dommerne har sett noe i henne som ikke jeg ser...

- sol

sol
31-03-03, 22:55
Jeg følger med og var kjempeglad for at Guro gikk ut.

Så du trynet på henne da hun røyk ut??? Tror ikke jeg har ledd så mye på lenge. Snakk om å bli tatt på senga. Hun var bombeikker på at hun var med videre.

- sol

Ina
31-03-03, 22:55
Jeg følger med og var kjempeglad for at Guro gikk ut. Håper Orji er nestemann...

Følger delvis med.. og må si meg helt enig med Turvid. Frydet meg nesten litt da Guro gikk ut, men bare nesten altså. :green:

katinka
31-03-03, 22:56
Jeg følger med og var kjempeglad for at Guro gikk ut.

ENIG

Krista
31-03-03, 22:58
Enig jeg også!

sol
31-03-03, 23:00
hvem tror du vinner...hvis ikke Kurt gjør det?

Jeg HÅPER og tror Kurt vinner! Hvis ikke det blir han så heier jeg på Gaute....tror jeg

- sol

Krista
31-03-03, 23:03
Håper også at Espen ryker ut snart.Synes ikke han har noe sjarm heller.

Torunn
01-04-03, 11:19
Kurt er best !

Syns David er litt kul, det er godt gjordt at han er komt så langt. Han har jo ingen utdanning el. innenfor musikk, meldte seg bare på for det hørtes gøy ut. Bra jobba.

Frydet meg litt jeg også når Guro gikk ut.

Lillian
01-04-03, 12:00
Tror nok Kurt er en klar ener hos veldig mange, men jeg tror også Gaute, Espen og David har en mulighet. Enig når det gjelder Guro, og en dårligere taper tror jeg man skal lete lenge etter.

katinka
01-04-03, 12:13
Enig når det gjelder Guro, og en dårligere taper tror jeg man skal lete lenge etter.

Ja, det er sant.

Hun er litt for selvgod syntes jeg.
Jeg måtte se reprisen bare for å se uttrykket hennes en gang til. :green:

Lise
01-04-03, 12:49
Enig med dere Kurt er favoritten min å, hun hvine berta fra Bergen? skjønner jeg ikke hva gjør der...

Ayla`s mamma
01-04-03, 13:12
Han Kurt har virkelig sjarm ja!

Espen .. jeg synes ikke han har stemme engang jeg.. han ser ut som en slags boyband-espen lind-ettellerannetsliktnoe..

Tone Annette skjønte jeg heller ikke hvordan kom så langt, men morsomt for henne da.

Men Gaute har jeg også sansen for da, nydelig stemme på gutten.

ja, også trondheimsjenta da, hun har jo så spesiell en stemme.

:D

Mocca
01-04-03, 13:27
Syntes Tone Anette synger søtt jeg.. men jeg liker litt rar musikk og da. Jeg elsker musikk som Unni Wilhelmsen og slikt..

Men Kurt er jo helt rå! Sitter med gåsehud hver gang han åpner munnen jeg!! Han synger jo helt fantastisk!!!

Også er jeg enig i at Guro, Espen og Orji ikke er gode.. Godt at Guro føyk ut sist. Liker ikke Gaute heller jeg da.. Syntes han har sånn piping i stemmen som jeg ikke liker..

Men David er også kul.. :green:

Heia Kurt!! :musikk:

turvid
01-04-03, 14:40
Frydet meg nesten litt da Guro gikk ut, men bare nesten altså. :green:
:green: :green:

Lillian
01-04-03, 14:55

Jeg spilte det inn slik at Ole Ronny fikk se det, og akkurat det utrykket har jeg også måttet se noen ganger. La dere merket til hvordan hun reagerte da Kurt la armen rundt henne? Skulle vært der jeg så skulle hun nok få hørt litt av hvert. ( Kansje best at jeg ikke var der :lol: )

Lise
01-04-03, 15:06
Æsj jeg går alltid glipp av det beste, det uttrykket fikk jeg ikke med meg...

Krista
01-04-03, 15:46
[quote:8133697b6d="katinka"]

Jeg spilte det inn slik at Ole Ronny fikk se det, og akkurat det utrykket har jeg også måttet se noen ganger. La dere merket til hvordan hun reagerte da Kurt la armen rundt henne? Skulle vært der jeg så skulle hun nok få hørt litt av hvert. ( Kansje best at jeg ikke var der :lol: )[/quote:8133697b6d]

Ja,Lillian,det la jeg merke til også,og tror faktisk jeg ble både rød og flau på hennes vegne.At det går an å være så sjølgod!Tror nok en kommer lengst med å være litt ydmyk i forhold til andre(naturlig selvfølgelig :D )

turvid
01-04-03, 15:56
Æsj jeg går alltid glipp av det beste, det uttrykket fikk jeg ikke med meg...
Jeg har sett det flere ganger også. Der gikk du glipp av noe (igjen)! ;)

Lise
01-04-03, 16:15
Må visst begynne å se på tv... :roll:

Krista
01-04-03, 16:19
Sett datamaskinen foran deg i stua,så kan du gjøre begge deler samtidig :green:

Lise
01-04-03, 16:20
Ja ønsker meg en bærbar maskin, så kan jeg gjøre alt samtidig...

Krista
01-04-03, 16:21
Ja,det hadde vært tingen. :D

turvid
01-04-03, 16:21
Ja ønsker meg en bærbar maskin, så kan jeg gjøre alt samtidig...
Me too!

Eller det har jeg jo, mangler bare lang nok ledning... :roll:

Krista
05-04-03, 00:11
Hva synes dere i dag da?
Jeg synes Kurt var best :D
Synes også det er litt koselig at Tone får bli.Blir jo ekstra spennende når dommerne tar så grådig feil :green:

turvid
05-04-03, 00:24
Jeg var fornøyd! :D

Lise
05-04-03, 00:25
Som vanlig fikk jeg kun med meg slutten, standard det der....Men jo glad for at han forsvant ut ja...Kan ikke skjønne at han er så populær...

turvid
05-04-03, 00:26
[quote:e311425a4c="Lise"]Ja ønsker meg en bærbar maskin, så kan jeg gjøre alt samtidig...

Det har jeg jo, mangler bare lang nok ledning... :roll:[/quote:e311425a4c]
Nå har jeg lang nok ledning også! Jippi! :D

Lise
05-04-03, 00:28
Æsj, æ vil å ha... :cry:

turvid
05-04-03, 00:31
Walker Texas Ranger driter jeg egentlig i da... :-?

Lise
05-04-03, 00:32
Å hvorfor det da? Ekke det en flott serie som handler om...walker texas ranger....(aner ikke hva du snakker om) :P

turvid
05-04-03, 00:40
Å hvorfor det da? Ekke det en flott serie som handler om...walker texas ranger....(aner ikke hva du snakker om) :P
Synes ikke akkurat det... :P

Chamilla
05-04-03, 00:48

Lykken var med deg :P . ,men må si meg enig.

Lillian
05-04-03, 01:23
Ble nok litt overrasket i dag. Hadde trodd at Tone Anette eller Linn hadde gått ut. Ellers så synes jeg de fleste var veldig bra i dag, spesielt Kurt, Espen, Gaute og David. Rebecca har jeg aldri hatt helt sansen for. Synes vel egentlig Tone Anette sang veldig bra i dag i forhold til hun pleier, men jeg liker henne ikke likevel.

Lise
05-04-03, 01:28
Rebecca har jeg aldri hatt helt sansen for. Ikke jeg heller, hun gnåler å gneller bare..Espen synes jeg har en forferdelig engelsk....rene fjell-engelsken det der.

Kurt er favoritten.

Chamilla
05-04-03, 01:33
Espen virker som han er sikker på å vinne så jeg håper han går ut. Kurt er mer jordnær og søt på sin måte. Syns hun litt nye hadde for lite futt i seg. Men alle er mye bedre enn meg, så jeg kan bare tie. :green:

Lise
05-04-03, 01:36
Espen er sånn smørkjekk sak, liker ikke slike gutter jeg, min helt er en sånn litt bustete, små sjeggete (skrives det slik) kar...

Hun nye???

Chamilla
05-04-03, 01:40
Ja, hun som var tatt ut men ble tatt med igjen.

Tror det skrives Skjeggete.

Lise
05-04-03, 01:42
Å Tone Anette ja....

He he takk skal du ha, fikk helt blokkering her, skjeggete...slik var det ja... :P

Mocca
05-04-03, 01:57
Kurt er best ja :green: Sitter med ståpels og bredt glis hver gang han synger jeg.. Også har han så nydelige øyne!

Espen er blæ! Kjønner ikke hvorfor han er med i hele tatt..

Jeg syntes både Linn og Tone Anette er kjempe flinke jeg.. Jeg har liksom sånn stil som dem.. Musikkmessig også.. Før i tiden gikk jeg kledd slik og.. ;)

Rebekka er irriterende, David er kuul, Gaute er litt ego.. Hmm.. Ellers må jeg vel si at jeg var glad for at Orji gikk ut i dag. Begynte og bli temmelig lei den stønningen hans.

En tommel opp for Kurt!!!! :green: :green:

Lise
05-04-03, 02:00
Å der sa du det, stønningen, slik sang han ja, men tru meg den guttn kommer til å gi ut plate, han er så populær at plateselskapene ser penger i han..

Skulle hilse fra Sven, og si at han stemmer i lykken deres ang Orji.... :P

turvid
05-04-03, 16:18
Skulle hilse fra Sven, og si at han stemmer i lykken deres ang Orji.... :P
:green:

Ina
06-04-03, 20:14
Vi satt sammen med bror og svigerinne, og vi jublet da Orji gikk ut :lol:

Kurt er klart en favoritt her og, en skikkelig go-gutt - og med en utrolig sangstemme og innlevelse.

sol
06-04-03, 20:42
Jeg syns også det var greit at Orji røk ut denne gang, men sånn sangmessig var det ikke hans tur egentlig. Både Linn, David og Tone Anette sang dårlig på fredag og selv om jeg ikke likte Orji noe særlig, syntes jeg han fortjente plassen foran de tre. Ja ja, de ryker vel alle ut en etter en, for til slutt er det jo bare en igjen....og det håper jeg blir KURT!

Så IDOL på sykehuset denne gang. 3 åringen ble innlagt på fredag og vi så på programmet sammen på rommet. Han er veldig opptatt av dette med å miste tenner for tiden. Det er nemlig en av "de store" guttene i barnehagen som har mistet en tann og det er jo veldig spennende. Da kurt kom på scenen og sang ble han helt forbauset: "Mamma, se han har mistet en tann akkurat sånn som Mads i barnehagen har...." og siktet selvsagt til mellomrommet mellom fortenna hans :lol: :lol:

- sol

Chamilla
06-04-03, 21:29
Så dere har tilbringt helgen på sykehuset, håper det ikke er noe farligt og at alt går godt. Var søtt det om tanna. :lol:

sol
06-04-03, 21:40
Så dere har tilbringt helgen på sykehuset, håper det ikke er noe farligt og at alt går godt. Var søtt det om tanna. :lol:

Han ble innlagt på sykehuset fredag formiddag og lå til lørdag ettermiddag. Sondre fikk nemlig feberkramper på fredagen, så vi var inne til undersøkelser og måtte ligge over til observasjon.

- sol

turvid
06-04-03, 21:44
Feberkramper har vi heldigvis sluppet. Det høres ut som det gikk bra med dere? Høres jo skummelt ut!

sol
06-04-03, 21:52
Feberkramper har vi heldigvis sluppet. Det høres ut som det gikk bra med dere? Høres jo skummelt ut!

Det gikk jo bra. Alle prøvene var fine og han hadde ikke infeksjoner i kroppen. Men det var en skrekkelig opplevelse. Jeg sliter fremdeles med bildene av ham liggende på sofaen, med vrengte øyne og hele kroppen rykkende og ute av kontroll. Grusomt! Han er enda ikke feberfri så jeg har litt "noia" for at han skal få flere anfall.

- sol

turvid
06-04-03, 21:55
Det skjønner jeg godt sol, jeg hadde nok vært "lettere" hysterisk.

turvid
25-04-03, 21:55
Så dere Idol?

Hu lille mørke må vel ut denne gangen!?

Ina
25-04-03, 22:44
Ja, uten tvil i dag...

Spørs om ikke det er jentene som ryker ut først, og så David, Espen, Gaute eller Kurt :green:

Krista
25-04-03, 22:52
Det kunne jo vært kjekt om iallefall en av jentene ble med litt lengre. :D

katinka
25-04-03, 22:58
Så dere Idol?

Hu lille mørke må vel ut denne gangen!?

Det har jeg ønsket lenge.

Vinneren blir nok en av gutta.
Fjortis jentene tar jo helt av.

sol
25-04-03, 23:00
Jeg syns Rebecca var dårligst i dag og håper hun ryker i kveld.

- sol

Krista
25-04-03, 23:04
De 4 guttene som er igjen er jo veldig flinke på hver sin måte.Blir litt vanskelig å velge en favoritt der.

sol
25-04-03, 23:05
De 4 guttene som er igjen er jo veldig flinke på hver sin måte.Blir litt vanskelig å velge en favoritt der.

Kurt er min favoritt..men det har jeg sikkert sagt hundre-og-ørten ganger før :lol:

- sol

turvid
25-04-03, 23:07
Spørs om ikke det er jentene som ryker ut først, og så David, Espen, Gaute eller Kurt :green:
Tror jeg også. Setter du Kurt opp mot Gaute tror jeg nok Kurt vinner....

katinka
25-04-03, 23:07
Jeg syns Rebecca var dårligst i dag og håper hun ryker i kveld.

- sol

Jeg syntes heller ikke hun var så bra i dag.
Syntes egentlig hun er litt fjåsete. :nose:
Er ikke sikker på at hun vil takle kjendis livet/presset så bra.

Syntes fortsatt Espen og Kurt er knall bra.
Må innrømme at jeg stemte på dem i dag.
Har aldrig stemt før, men i dag bare måtte jeg. :P

Lise
25-04-03, 23:08
Katti klokken er det avgjørelsen er?

Krista
25-04-03, 23:09
Kvart over ti :D

Lise
25-04-03, 23:13
Ok, takk skal du ha. Som vanlig følger ikke jeg med da...

sol
25-04-03, 23:16
Har aldrig stemt før, men i dag bare måtte jeg. :P

Samme her 8)

- sol

turvid
25-04-03, 23:19
Nå får vi se. :ball:

Lise
25-04-03, 23:44
Æsj altså, det hvinende damemennesket gikk ikke ut denne gangen heller...

turvid
25-04-03, 23:45
:lol:

sol
25-04-03, 23:46

Nei ikke i kveld, men neste gang....

- sol

Lise
25-04-03, 23:47
Ja neste gang, om livet er rettferdig..

sol
25-04-03, 23:48

turvid
25-04-03, 23:50

Ina
26-04-03, 00:13
Det tror jeg og :green:

Tove
26-04-03, 10:30
Noen av dere andre som ser på IDOL?

Jeg bare MÅ ha med meg episodene hver fredag. Syns de er kjempeflinke de siste som er igjen. Favoritten min er Kurt fra Bergen. Han synger fletta av de andre deltagerne. Fikk nesten tårer i øynene da han sang "Skyfri Himmel" på fredag. Den mannen kan jaggu synge.

- sol
klart vi følger med på idol... Kurt bor jo i åsane der jeg bor..
og det er sant som han sa på fredag.. han var litt av en ramp som liten eller tenåring rettere sagt..
hilsen storesøster til tove
annesil

Ina
26-04-03, 12:00
annesil;

Hvor i Åsane er det du bor? Jeg kommer egentlig fra Åsane :D

annesil
28-04-03, 14:23
annesil;

Hvor i Åsane er det du bor? Jeg kommer egentlig fra Åsane :D
jeg bor i myrdalskogen.. har bodd der siden 87.. før det bodde jeg på eidsvågnesset i 7 år

RanJa
29-04-03, 22:12
Vel, har ikke vært her på en stund....
MEN må bare legge til her at jeg har fått billetter til finalen og mine to på 9 0g 11 gleder seg MASSE !!!!!!!! :)

-Rannei

turvid
29-04-03, 22:13
MEN må bare legge til her at jeg har fått billetter til finalen og mine to på 9 0g 11 gleder seg MASSE !!!!!!!! :)
Kos dere! :D

sol
29-04-03, 22:18

-Rannei

Kan tenke meg de gleder seg ja! Blir sikkert kjempemorro!

- sol

Chamilla
29-04-03, 22:19
Så gøy, ja kos dere. Jeg skal prøve å huske på å se Idol til helgen, glemte det i helgen som var.

Chamilla
02-05-03, 22:13
I dag såg jeg Idol og syntes det var ganske gøy å se på. Nå synes jeg Espen skal gå ut og neste gang Rebecca.

Krista
02-05-03, 22:16
Jeg tror Rebecka går ut i dag,...men håper ikke det.Synes det er litt vanskelig å velge noen favoritt nå,når de er så få igjen.

RanJa
02-05-03, 22:17
Kurt er min favoritt, men dattra mi synes David ruler !!!!!!!

;)

Lise
02-05-03, 22:24
Kurt er og blir favoritten her å... :P

Mocca
02-05-03, 22:27
Jeg har aldri likt verken Gaute eller Espen.. Espen var elendig i dag. Men Gaute var jo helt enorm. Gutten kan jo synge hvis han vil jo!! :green:

Både jeg og samboeren måtte bite i det sure eplet i dag og faktisk innrømme at Gaute var flinkere enn vår favoritt i dag. Favoritten er selvfølgelig Kurt. Men i dag syntes jeg han var litt kjedelig. Gaute overrasket meg sånn med det trøkket på slutten der!

Espen og Rebekka bør snart ryke ut. I dag tror jeg faktisk at Espen må gå.. Bare synd at det er så mange ungjenter som stemmer på han! :(

David er kjempe flink han også.. Og skikkelig sjarmerende.

Lillian
02-05-03, 22:37
I dag tror jeg det er Rebekka sin tur til å gå. Synes hun synger helt elendig. Jeg synes egentlig alle guttene er flinke så jeg klarer ikke å velge en favoritt, men hos Ole Ronny er det klart at David er favoritten.

Lise
02-05-03, 22:38
Syns Rebekka ser og høres ut som en furten småunge.

annesil
02-05-03, 22:41
klart kurt går videre.... jeg her jo stemt på ham... :lol:

annesil
02-05-03, 22:42
REBECKA sang ikke noe særlig bra da, :green:

Lise
02-05-03, 22:54
klart kurt går videre.... jeg her jo stemt på ham... :lol:

he he det var jo fint :P

Tove
02-05-03, 22:57
Er det bare meg som ikke ser Idol her, og IKKE BB heller, tror nesten ikke jeg ser på Tv i det hele tatt, har ikke tid til det når jeg sitter her...

Lise
02-05-03, 23:04
Tove da, jeg ser heller ikke Idol, gjør som meg du, se oppsummeringen på slutten, får med seg alt da :P

Tove
02-05-03, 23:05
Da er det jo alltid noen andre som der på et eller annet, dessuten glemmer jeg alltid klokkeslett og slikt, fikk med meg Nytt på Nytt i dag da...

sol
02-05-03, 23:08
Kurt er også min storfaviritt, men jeg må nok innrømme at både David og Gaute sang bedre i kveld :( Håper at Espen eller Rebecca ryker i kveld, helst Espen.

- sol

Chamilla
02-05-03, 23:08
Tove, du må se Idol, men BB er jeg enig, det er ikke noe å se. Syns ikke Idol var noe helt i starten men nå når det er så få og bra er det kjekt.

Espen passer som en aktør i en musikal, men ikke som noe annet.

Rebecca er for ung og usikker i stemmen.

Kurt har en egen sjarm med øynene og det spriket mellom tennene.

David og Gaute er begge gode, så det står mellom Kurt, David og Gaute. Tidligere har jeg holdt en knapp på Kurt, dette blir spennende. :green:

Chamilla
09-05-03, 22:02
Så har jeg sett IDOL igjen, nå synes jeg Rebecca skal ut. Jeg skrev jo allerede sist fredag at hun burde gå i dag.
1. Kurt
2. Gaute
3. David
4. Rebecca er min mening i dag. Men mange ungpiker smelter nok av kysset til David i dag. :klovn:

turvid
09-05-03, 22:19
Enig med deg Chamilla!

Ina
09-05-03, 22:49
Er enig i nr. 3 og 4, men Gaute begynner å bli en favoritt her. Kurt er jo bare helt rå til å synge da..

Noen som vet hvem som har sangen "Love is all around me"?

sol
09-05-03, 22:52
I kveld var kurt eneren igjen! Fy flate så godt han sang U2. Fikk helt frysninger på ryggen! Syns ikke Gaute sang like godt som sist. David sang ok. Rebekka var ingenting å høre på i kveld. I tillegg til at hun sang dårlig så var hun utrolig "dau" på scenen. Så ut som hun kjedet seg når hun sang.

Heier fremdeles på Kurt jeg :D

- sol

turvid
09-05-03, 23:28
Har fått mer sansen for Gaute vs Kurt jeg også.

katinka
10-05-03, 00:02
Bra Rebekka gikk ut, har aldri hatt sansen for henne.
Kurt en min favoritt fremdeles, så Gaute sa David.

sol
10-05-03, 00:05
Bra Rebekka gikk ut, har aldri hatt sansen for henne.
Kurt en min favoritt fremdeles, så Gaute sa David.

HELT enig med deg!

- sol

Lise
10-05-03, 00:11
Jøss gikk hun ut - gråt hun he he

katinka
10-05-03, 00:13
vet ikke, det var visst noen som skrudde over til en annen kanal. :evil:

turvid
10-05-03, 00:13
Jøss gikk hun ut - gråt hun he he
Slem jente du! Nei tror ikke hun gråt.

katinka
10-05-03, 00:14
Så da stakk jeg hit i stedet. Mye bedre det. :P

sol
10-05-03, 00:15
Så da stakk jeg hit i stedet. Mye bedre det. :P

Ja, for her er det IDOL-nachspill :D

- sol

katinka
10-05-03, 00:15
[quote:f5bd561cba="Lise"]Jøss gikk hun ut - gråt hun he he
Slem jente du! Nei tror ikke hun gråt.[/quote:f5bd561cba]

må jo være litt grining skal det være no gøy. :cry:

turvid
10-05-03, 00:18
Ja, for her er det IDOL-nachspill :D

Lise
10-05-03, 00:18
Å bare for å ha sagt det, det finnes en gud. :green:

sol
10-05-03, 00:20
Å bare for å ha sagt det, det finnes en gud. :green:

Så sant som det er sagt.... :D

- sol

turvid
10-05-03, 00:22
:-?

ragnhildanita
10-05-03, 00:26
rebecca sang ikke akkurat fint i kveld nei..Syns disse gutta er helt topp jeg da..vanskelig å si hvem som skal vinne da for jeg liker alle..Henger nok litt i utssende og..Syns Kurt er sååååååååååååååååååå deilig da....

KØDDA KØDDA KØDDA..men derimot de to andre..smelt! herlige stemmer har de og alle på sin måte..Måtte den beste vinne !

sol
10-05-03, 00:28
..Syns Kurt er sååååååååååååååååååå deilig da....
KØDDA KØDDA KØDDA..men derimot de to andre..smelt! herlige stemmer har de og alle på sin måte..Måtte den beste vinne !

Du skal ikke kimse med utseende til Kurt. Gi mannen en tannregulering og litt maskara, så skal vi se om det ikke kommer seg :green:

- sol

Ina
10-05-03, 00:33
David er den verste fløtepusen jeg har set... og slik smisk, smisk.. hele tiden..

nei, FY.. få den blæra ut. Gaute derimot er skikkelig barsk :green: og Kurt utrolig mye sjarm ;)

Mocca
10-05-03, 18:00
Den har gruppen Wet, Wet, Wet.. :green:

Kurt er min favoritt.. Også liker jeg plutelig Gaute nå.. Han hadde jeg ikke sansen for før.. Så jeg liker både David og Gaute like godt..

Men Kurt må bare vinne!! Han er best! :green:

Krista
10-05-03, 18:43
Jeg synes nesten at Gaute eller David burde få komme til finalen, siden Kurt allerede er stemplet som idol og er på listetoppen ;) men hver sin smak.. :D

Lillian
12-05-03, 12:14
Helt enig, han holder jo på å skal gi ut plate likevel så hvorfor ikke la de andre få samme sjansen.

RanJa
12-05-03, 12:24
Kurt har gitt ut plate og jeg har lasta ned noen av sangene.. bl.a. den som er på vg lista... Syns de var kjempefine jeg !!

Han har jo mega kontroll på stemmen sin da !!

Blir spennende på finalen. 2 uker igjen... Ungene gleder seg !

-Rannei

sol
12-05-03, 18:16
Siden dere er så enige om at Gaute skal vinne så må jeg si meg uenig :D Jeg syns at utfall av konkurranser skal gå etter "måtte beste mann vinne-prinsippet". Kurt er, som en av dommerne sa det selv, i en klasse for seg selv og bør stikke av med seieren. Syns lilsom ikke det blir rettferdig å "la" Gaute vinne fordi Kurt har et kjellerband som nå er blitt populært. Nei, måtte beste mann vinne....

- sol

sol
12-05-03, 18:17

-Rannei

Det gjør JEG også :lol: :lol: :lol:

- sol

Krista
12-05-03, 19:50
Tror nesten de får platekontrakt nesten hele bunten uansett hvem som vinner.
Er det noen som har kjøpt eller hørt den hvor alle synger på??

annesil
12-05-03, 22:24
Kurt har gitt ut plate sammen med bandet sitt Fenrik Lane...
har hørt noe av det nye som de snart kommer med.. det er bra....
Fenrik Lane var foresten band på nachspilet til gullruta i grieghallen lørdagkvelden.... med stor lykke..... i følge søstra til Knut i bandet.... ;)
har mine bekjentskaper ser du.... :green:
og er man først inne på lister.... så skal jeg skryte litt...
julecd'n som koret jeg og jentene er med i fikk terningkast 5 i vg og bergensavisene før jul... bra ikke sant.... :green: men det var på siden av idol hehehehehe

Ina
12-05-03, 23:19
og er man først inne på lister.... så skal jeg skryte litt...
julecd'n som koret jeg og jentene er med i fikk terningkast 5 i vg og bergensavisene før jul... bra ikke sant.... :green: men det var på siden av idol hehehehehe

Skjønner godt du vil skryte litt, annesil :green:

Lise
13-05-03, 14:16
Noen som har link til en plass man kan høre de sangene?

zaphod
19-05-03, 19:45
Idol plata??

Lise
19-05-03, 20:00
Idol plata??

Kan jeg laste den ned noen steder da???

RanJa
19-05-03, 20:02
[quote:26de2f4652="zaphod"]Idol plata??

Kan jeg laste den ned noen steder da???[/quote:26de2f4652]

Se PM... ;)

-Rannei

Lise
19-05-03, 20:03
Ok...sier ikke mer, hemmelig... :green:

Krista
19-05-03, 21:40
Fy....... :green:

RanJa
19-05-03, 21:53
Fy....... :green:

Har fått PM du og da... ;)

-Rannei

turvid
19-05-03, 21:55
Har fått PM du og da... ;)
Kan jeg også få pm? ;)

RanJa
19-05-03, 21:57
[quote:e312f3359d="RanneiH"]Har fått PM du og da... ;)
Kan jeg også få pm? ;)[/quote:e312f3359d]

Klabert !! :)

Chamilla
24-05-03, 23:23
Kan jeg også få PM Rannei?

Så flott at Kurt vant, han er jo kjempeflink og det virka som Gaute var klar for at Kurt skulle vinne o.

Lillian
24-05-03, 23:27
Jeg også? :oops:

turvid
29-05-03, 00:18
Åssen hadde dere det?? Prøvde å se etter "kjente fjes", men så dere ikke.

RanJa
29-05-03, 19:15
Åssen hadde dere det?? Prøvde å se etter "kjente fjes", men så dere ikke.

Jeg holdt meg hjemme med de 2 minste, men Tom og de 2 store var på show.
Det hadde vært KNALLKULT !!!

De satt ganske langt bak, men det spilt visst ingen rolle !!
Nå går de rundt å synger "she's so hiiiiiiiiiiiiiigh" hele dagen lang.... :lol:

-Rannei

Ina
29-05-03, 19:43
Tenker det må ha vært stas :D

sol
29-05-03, 20:08
[quote:6dcd07193e="RanneiH"]Åssen hadde dere det?? Prøvde å se etter "kjente fjes", men så dere ikke.

Jeg holdt meg hjemme med de 2 minste, men Tom og de 2 store var på show.
Det hadde vært KNALLKULT !!!

De satt ganske langt bak, men det spilt visst ingen rolle !!
Nå går de rundt å synger "she's so hiiiiiiiiiiiiiigh" hele dagen lang.... :lol:

-Rannei[/quote:6dcd07193e]

De hadde det nok sikkert kanonkult kan jeg tenke meg. Jeg går forøvrig også rundt og nynner på "She's so hiiiiigh" om dagene :oops:

- sol

turvid
29-05-03, 23:10
:D

(Fikk aldri no` pm jeg....)

RanJa
29-05-03, 23:38
(Fikk aldri no` pm jeg....)

Send Tom en PM du... Så kan det hende det ordner seg vuttu ;)

-Rannei

turvid
30-05-03, 09:19
OK! :D

Chamilla
30-05-03, 11:06
Sender du en PM videre til meg da Turvid?

RanJa
30-05-03, 11:22
Sender du en PM videre til meg da Turvid?
Dette er ting dere må sende Tom melding om... Han må styre dette..
MEN sned ham en PM du - så ordner det seg sikkert... :)

-Rannei

mara
24-01-04, 17:11
KOMMER DET I REPRISE???
var i bursdag igår, og vil så gjerne se det...

mara
24-01-04, 17:26
f*******
det var kl 14,10.. kommer det fler ganger da??

trebarnsmamma
24-01-04, 17:27
Nei, ikke før på onsdag... Men det var ikke mye å se heller i denne episoden da... Bare å vise frem dommere og nye programledere... ;)

mara
24-01-04, 17:35
åja.. det var ikke noe auditon?? fra tromsø??
men på onsdag, kommer det ny episode, eller reprise?

mara
24-01-04, 17:39
er ikke helt hekta, om noen skulle tro det, men vil jo se om det er noen kjente med, og jeg fikk ikke med meg programmet fra tromsø i fjor...

trebarnsmamma
24-01-04, 19:01
åja.. det var ikke noe auditon?? fra tromsø??
men på onsdag, kommer det ny episode, eller reprise?

Etter det jeg forstod skulle de ta for seg de som kom på audition i tromsø... Men det kan jo hende at de fortsetter med dem på fredag også... (de lager jo sånn spenning og opplegg for at vi skal følge med på alle episodene,selvfølgelig....) :green:

mara
24-01-04, 21:30
men hva skjer på onsdag sa du???

trebarnsmamma
24-01-04, 21:34
men hva skjer på onsdag sa du???

hovedsaklig auditionrunden fra Tromsø... (Men det kan jo bety at de tar for seg bilder av byen, og de lange rekkene med folk som ville inn, for alt det jeg vet...)

:green: :roll:

mara
24-01-04, 21:56
[quote:74d33a11d7="mara"]men hva skjer på onsdag sa du???

hovedsaklig auditionrunden fra Tromsø... (Men det kan jo bety at de tar for seg bilder av byen, og de lange rekkene med folk som ville inn, for alt det jeg vet...)

:green: :roll:[/quote:74d33a11d7]

katti klåkka??

trebarnsmamma
24-01-04, 22:18
[quote:79a7c2cb71="trebarnsmamma"][quote:79a7c2cb71="mara"]men hva skjer på onsdag sa du???

:green: :roll:[/quote:79a7c2cb71]

katti klåkka??[/quote:79a7c2cb71]

ca 20. er det ikke det da?... Eller var det 19 30?......

Sølvi
24-01-04, 22:52
Jeg så på temtation Island når det gikk så mamma måtte ta opp for meg :green: Men jeg glemte å ta med kasetten når vi var der da selvsagt :roll:

Nina
24-01-04, 23:45
[quote:9ead2e054f="mara"][quote:9ead2e054f="trebarnsmamma"][quote:9ead2e054f="mara"]men hva skjer på onsdag sa du???

:green: :roll:[/quote:9ead2e054f]

katti klåkka??[/quote:9ead2e054f]

ca 20. er det ikke det da?... Eller var det 19 30?......[/quote:9ead2e054f]

Må vel være kl 20.00..

mara
28-01-04, 15:38
20:00 IKvELD
Norsk underholdningsprogram
Audition i Tromsø. 500 håpefulle nordlendinger skal vise den tøffe Idol-juryen at de har det som trengs for å bli Norges nye popidol

RanJa
28-01-04, 15:54
Og da er jeg på årsmøte i håndballen............................ :-?

Nina
28-01-04, 16:52
Det skal jeg se på :D

turvid
28-01-04, 21:14
Jeg ser walkabout. ;)

Torunn
28-01-04, 22:52
Såg du noen kjente, Mara ?

Tove
28-01-04, 22:53
Og neste gang er det fra Stavanger, men er dette reprise da, er det ikke det nye for i år.....(men jeg vet ikke altså..)

sol
28-01-04, 23:27
Og neste gang er det fra Stavanger, men er dette reprise da, er det ikke det nye for i år.....(men jeg vet ikke altså..)

Jo, det stemmer at det er nye episoder Tove. Tror mara ville se reprise på det førsteprogrammet som gikk på fredag :D

cyberia
29-01-04, 09:52
glemmer alltid å se dette jeg.... hvordan går det der, noen spesielt flinke kandidater i år ?

cammie
29-01-04, 11:28
glemmer alltid å se dette jeg.... hvordan går det der, noen spesielt flinke kandidater i år ?

det kan jeg aldri tenke meg :roll: :lol:

neida, fikk bare sett omtrent ti minutter jeg ;)

Tove
29-01-04, 11:42
[quote:1e56c23d39="Tove"]Og neste gang er det fra Stavanger, men er dette reprise da, er det ikke det nye for i år.....(men jeg vet ikke altså..)

Jo, det stemmer at det er nye episoder Tove. Tror mara ville se reprise på det førsteprogrammet som gikk på fredag :D[/quote:1e56c23d39]

Så jo det etterpå..når jeg leste det en gang til..gamle folk er litt tregere i hodet.. :gris:

RanJa
29-01-04, 11:52
Noen som fikk sett igår ???

Jeg var på møte og fikk ikke sett... Noen som var helt håpløse eller noen som var veldig bra ???

mara
29-01-04, 12:29
jeg ville se fra tromsø, og det fikk jeg! men så ingen kjente iblandt deltagerene..

Bubble
29-01-04, 12:58
[quote:776523db21="cyberia"]glemmer alltid å se dette jeg.... hvordan går det der, noen spesielt flinke kandidater i år ?

neida, fikk bare sett omtrent ti minutter jeg ;)[/quote:776523db21]
:D Det var hvertfall mange som ikke var spesielt flinke.... Som gubben sa: "Jeg blir flau av å se på jeg.." ;)

Nina
29-01-04, 21:49
Synes hele idol virker litt surrete denne gangen??? Så mye hopping, mente vi så mer fra de som sang forrige gang..?

sol
29-01-04, 22:41
Synes hele idol virker litt surrete denne gangen??? Så mye hopping, mente vi så mer fra de som sang forrige gang..?

Jeg satt igjen med akkurat samme inntrykk. Syns ikke vi fikk sett så mange av de som sang. Håper det blir bedre etter hvert.

Nina
29-01-04, 23:47
[quote:2bbc7646f5="Nina"]Synes hele idol virker litt surrete denne gangen??? Så mye hopping, mente vi så mer fra de som sang forrige gang..?

Jeg satt igjen med akkurat samme inntrykk. Syns ikke vi fikk sett så mange av de som sang. Håper det blir bedre etter hvert.[/quote:2bbc7646f5]

Ja det får jeg da virkelig håpe *s*

RanJa
30-01-04, 00:39
[quote:5db32be459="cammie"][quote:5db32be459="cyberia"]glemmer alltid å se dette jeg.... hvordan går det der, noen spesielt flinke kandidater i år ?

neida, fikk bare sett omtrent ti minutter jeg ;)[/quote:5db32be459]
:D Det var hvertfall mange som ikke var spesielt flinke.... Som gubben sa: "Jeg blir flau av å se på jeg.." ;)[/quote:5db32be459]

Så jeg gikk ikke glipp av noe nei... ;)

Tornerose
30-01-04, 00:53
Jeg mitt dumme møfrø glemte av Idol i går. Krise!! Jeg som fikk med meg alt i fjor. Buhu *gråtesmiley*. Men imorgen, DA skal jeg se på!! Da er det jo her i fra Stavanger.

mara
30-01-04, 10:21
hvor mange var det som kom med fra tromsø?? enig i at det virket litt rotete, de er vel mer på skowhypen nå, etter all opperksomheten i fjor?!?!

trebarnsmamma
30-01-04, 12:17
[quote:1e05c33271="Nina"]Synes hele idol virker litt surrete denne gangen??? Så mye hopping, mente vi så mer fra de som sang forrige gang..?

Jeg satt igjen med akkurat samme inntrykk. Syns ikke vi fikk sett så mange av de som sang. Håper det blir bedre etter hvert.[/quote:1e05c33271]

De har nok lært av visse amerikanske kanaler, som gjør alt for å holde på oppmerksomheten HELE TIDEN... og går du fra noe så kan du være sikker på at det skjer noe viktig AKKURAT DA!....

RanJa
30-01-04, 12:52
Det er sending idag og, eller hva ???

Ungene holder styr på det der, så jeg får nok vite det i tide... *himle*

trebarnsmamma
30-01-04, 12:55
Det er sending idag og, eller hva ???

Ungene holder styr på det der, så jeg får nok vite det i tide... *himle*

Er nok sending i dag også. fikk beskjed om å kjøpe inn micropop til i kveld, så da regner jeg med fullt hus og stormende jubel (jentene i gata bruker å samles her inne)...

cammie
30-01-04, 13:09
klokka åtte?

Tove
30-01-04, 13:52
og det er akkurat da Beat for Beat begynner, får sette meg i kjelleren jeg da, og zappe mellom de to...

Bubble
30-01-04, 14:10
og det er akkurat da Beat for Beat begynner, får sette meg i kjelleren jeg da, og zappe mellom de to......hm.. Jeg får et problem... Får sette meg på Martes rom og se, for gubben skal sikkert se beat for beat...

RanJa
30-01-04, 14:13
[quote:9404d4e93a="Tove"]og det er akkurat da Beat for Beat begynner, får sette meg i kjelleren jeg da, og zappe mellom de to......hm.. Jeg får et problem... Får sette meg på Martes rom og se, for gubben skal sikkert se beat for beat...[/quote:9404d4e93a]

Må ha sånn bilde i bilde funksjon da... *blunke*

Tove
30-01-04, 14:14
[quote:2204122a3d="Bubble"][quote:2204122a3d="Tove"]og det er akkurat da Beat for Beat begynner, får sette meg i kjelleren jeg da, og zappe mellom de to......hm.. Jeg får et problem... Får sette meg på Martes rom og se, for gubben skal sikkert se beat for beat...[/quote:2204122a3d]

Må ha sånn bilde i bilde funksjon da... *blunke*[/quote:2204122a3d]

jammen det har vi jo ikke..."snufs"

trebarnsmamma
30-01-04, 15:56
klokka åtte?

jA, SELVFØLGELIG...får jeg i svar fra eldstejenta... "hallo!!!!!!"

mara
30-01-04, 17:47
gleder meg! kanskje det kommer noen kjente deltagere i dag??

cyberia
01-02-04, 11:43
Nå har endelig jeg også fått med meg årets idol. Så proget på fredag, og det jeg synes det var noen flinke der. Men så får vi se da om de kommer seg videre etter oslo.
Når går disse programmene egentlig? Hvilken dager mener jeg... må jo forsøke å huske på de jeg og..

trebarnsmamma
01-02-04, 12:59
Syns de går hele tiden nå i begynnelsen jeg... Onsdag, fredag, søndag.... (eller var det reprise fra fredag det kanskje....)

RanJa
18-02-04, 23:04
Hva syns dere ????

Mine to favoritter gikk videre - så nå trenger jeg egentlig ikke så på før finalene jeg nå... ;)

Kjartan og Maria gikk videre for de som ikke så programmet.

cammie
18-02-04, 23:08
Det var i allefall helt riktig at Maria gikk videre! Kjartan var også flink, men jeg er litt lei meg for at ikke Håkon og Susanne kunne komme videre også...

Vi stemte også vi da :oops: cammiemannen stemte på Maria og jeg på Håkon :green:

Ayla`s mamma
18-02-04, 23:33
Jeg synes iallefall maria var soleklar vinner i kveld.

Han kjartan klarer jeg ikke huske å ha sett før, men sang jo fint da, kanskje han imponerer enda mer på andre sanger? Vi får vel se.

Var litt skuffet over at ho med mellomrommene i tennene ikke sang like bra i kveld som ho har gjort før, ville sett ho videre jeg.

Cammie - enn at jeg gikk glipp av at din idol sang da, hadde bestemt meg for å følge med, men så ringte en tlf jeg ikke bare kunne avvise.. men det går vel i reprise.. han er jo søøøøt da.. men får liksom ikke til å se for meg at det kommer en nydelig stemme ut av han. :D

Nutta
18-02-04, 23:55
Veldig fornøyd med resultatet i kveld. Men skulle ønske hun fra Stavanger også kunne blitt med videre. :D

Helene_H
19-02-04, 02:26
Er helt CLUELESS jeg :roll:
Glemte selvfølgelig å få det med meg ;((

Annette
19-02-04, 02:27
Har ikke fått med meg en eneste episode enda jeg. Kommer liksom alltid noe i veien. :roll:

RanJa
19-02-04, 02:34
Har ikke fått med meg en eneste episode enda jeg. Kommer liksom alltid noe i veien. :roll:

Jeg la småttinger, og hentet en stor på klassefest... Så jeg fikk bare med meg avstemmingen idag jeg....

cyberia
19-02-04, 10:48
Huff, glemte det jeg fordi jeg sovnet. :roll: Når er reprisen ??

merete n
19-02-04, 11:28
Syns det var riktig at Maria gikk videre. Ho er så kjempeflink til å synge.
Men Kjartan... huff a seg. Syns da ikke han var noe særlig.

Alfa
19-02-04, 11:57
De to beste gikk videre :D

trebarnsmamma
19-02-04, 13:55
Ja, det er da vel delte meninger om det meste, så også avstmmingene i Idol.
De som gikk videre var nok best, men jeg hadde to favoritter til ja... Skal ikke samle så mange gode på en gang da... Blir for mange som forsvinner da....
Men dommerne kan jo plukke med seg noen flere videre av de som ikke kom med nå... Forstod jeg det riktig?......
Så kanskje Håkon og susanne kommer med da....

Ina
19-02-04, 14:06
Men hva synes dere om programlederene? Eller har dere diskutert det et annet sted?

trebarnsmamma
19-02-04, 14:08
Men hva synes dere om programlederene? Eller har dere diskutert det et annet sted?

Barnslige og morsomme syns jeg.... Søte også... Men de er jo ikke som fjorårets da....

RanJa
19-02-04, 14:17
[quote:e186b037c1="Poopsi"]Men hva synes dere om programlederene? Eller har dere diskutert det et annet sted?
Barnslige og morsomme syns jeg.... Søte også... Men de er jo ikke som fjorårets da....[/quote:e186b037c1]

Helt håpløse syns jeg.... Men så har jeg sldri likt slike fjåsete jentgreier heller da....

men Å KOMME ETTER SHOWET FRA IFJOR... Det er jammen ikke lett, da liste ble lagt øverst på første forsøk... :green:

merete n
19-02-04, 14:34

De var nok myyyyyye bedre i fjor. Og morsomme også.
Jeg er helt enig med Rannei. Syns det er tullete, og barnslig det de driver med.
De er litt flinke, men virker ikke som de trives helt med det de gjør.

Ina
19-02-04, 14:43
Helt håpløse syns jeg.... Men så har jeg sldri likt slike fjåsete jentgreier heller da....

Heeeeeeeeelt enig! :-?

cyberia
19-02-04, 15:28

men Å KOMME ETTER SHOWET FRA IFJOR... Det er jammen ikke lett, da liste ble lagt øverst på første forsøk... *green*
Helt enig ! De virker som om de prøver å være like kule, men ikke helt får det til eller noe slikt. Nå har jeg aldri likt hun laveste av de heller, for hun har virket fjollete hele tiden (i andre sammenhenger også). Blir så unaturlig, med de i fjor ble det mer naturlig morsomt liksom :-?
Men det er nok ikek så lett å leve opp til slik det var i fjor heller da, akkurat som med alle de andre realityprogrammene som har vært ;)

Nutta
19-02-04, 15:41
Så ikke i fjor så jeg har ikke noe å sammenligne med, men har ikke noe sansen for de som er nå.

RanJa
20-02-04, 22:21
Hvem bør gå videre idag ?????

To av gutta syns jeg.....

cammie
20-02-04, 22:27
synes Håkon og Susanne skulle vært i dag i stedet jeg også kunne de gått videre :green:

Synes ingen i dag var noe spesielt - kjedelige greier....

Det eneste jeg vet er at jeg ikke vil at Roald skal gå videre, ikke fordi han ikke synger bra, men "me not like"...

Bubble
20-02-04, 22:29
Hvem bør gå videre idag ?????

To av gutta syns jeg..... jepp!

cyberia
20-02-04, 22:40
så gikk jeg glipp av sangerne som vanlig :roll:

RanJa
20-02-04, 22:41
Hmmm, Roald... Hvem er det igjen...

Må løpe å se på Idol sidene...

cammie
20-02-04, 22:43
Hmmm, Roald... Hvem er det igjen...

brun pinstripedress og grønn t-shirt

RanJa
20-02-04, 22:44
så gikk jeg glipp av sangerne som vanlig :roll:

Håpløs altså... ;)

cyberia
20-02-04, 22:45
ja helt håpløst avhengig av Pc`en tror jeg ;)
Kanskje det hadde vært bedre om tv`en var på pc-skjermen :gris:

RanJa
20-02-04, 22:50
[quote:1d329168fd="RanneiH"]Hmmm, Roald... Hvem er det igjen...

brun pinstripedress og grønn t-shirt[/quote:1d329168fd]

Sang bra - men enig - ikke like...

cyberia
20-02-04, 22:57
Nå fikk jeg sett litt av alle deltakerne som sang hvertfall... og jeg holder på Stine og "Chong" (fant først nå ut at han ikke egentlig heter det da... men greier ikke helt å skrive det rett... hehe..)...

cammie
20-02-04, 23:14
Moro at "Chong" gitt videre, og jeg skjønte vel at Roald kom til å gjøre det - begynte å grine gjorde'n oxo... blæh... :-?

RanJa
20-02-04, 23:17
Synd han litt runde ikke slo Roald da..

"Chong" er ikke min favoritt... Han er en morroklump, men kan han synge ???

merete n
20-02-04, 23:20
[quote="RanneiH"]Synd han litt runde ikke slo Roald da..

Helt enig med deg der. Husker ikke navnet. Likte ikke Roald-typen.
Greit nok med "Chong", men ikke min favoritt.

cyberia
21-02-04, 00:14
Jeg synes "Chong" har fin stemme jeg da, nå som endelig stemmen var der igjen ;) ... men nå var det ikke så mange bra nei. Sier som Cammie i sted, Susanne og Håkon skulle vært med denne gangen istede... de var flinke... de bare MÅ komme videre synes jeg da... :roll: *sukk*

Nutta
21-02-04, 01:49
Hadde håpet på at han høye mørke skulle komme videre jeg da. Behagelig å se på :green: Synes kineseren sang bra i dag, og han kraftige 3 barns pappaen. :D
Likte ikke han som kom videre, selv om det ikke var noe og si på stemmen.

RanJa
21-02-04, 02:09
Enig Nutta - han mørke - Glenn og han 3bpappa'n !!

Bubble
21-02-04, 13:31
;) De to som gikk videre kan vel synge ok, men Bubble liker ingen av dem.... ;)

trebarnsmamma
21-02-04, 16:54
stakkars trebarnspappa'n syns jeg ...Han skulle også ha kommet videre... :turkis:

sol
21-02-04, 22:56
Jeg syns begge de som kom videre var best i går og fortjente en plass til neste runde. Liker vel egentlig ikke noen av dem noe spesielt, men de var best sangmessig i går.

cammie
27-02-04, 21:58
Ja, hva synes dere?

Anh bør selvfølgelig gå videre synes jeg...

Ellers så ønsker jeg meg fremdeles Håkon og Susanne fra første program jeg ;)

Synes Øystein er litt rar/snål/søt, men vet ikke om han har noe videre å gjøre.

cammiemannen synes Tini (?) var flink, men tror ikke hun kommer videre. Jeg ble forresten imponert over hvor voksen hun så ut og "førte seg" til å bare være 16 år.

Lise
27-02-04, 21:59
Julie synes jeg da - og det var det...

Chamilla
27-02-04, 22:02
:x Glemt det i dag igjen.

cammie
27-02-04, 22:02
Julie synes jeg da - og det var det...

ja, hun hadde jeg nesten glemt - veldig flink hun også.

turvid
27-02-04, 22:05
ser på charmed jeg.... :oops:

Nutta
27-02-04, 22:18
Anh helt klart, Julie og han med tippskjegget på delt andreplass. :D

cyberia
27-02-04, 23:19
Har for første gang på lenge fått med meg hele programmet ;)
Jeg håpet på Øystein og Julie eller Anh, å ettersom vi nå har fått svaret på hvem som går videre og sånn, så var jo ikke det så galt valgt ;)

cammie
27-02-04, 23:23
Jeg var i grunn fornøyd med kveldens resultat jeg da :D

Også kom i allefall Susanne videre som et såkalt wild card og det synes jeg var bra.

... så da savner jeg bare Håkon.... :lol:

Lillian
28-02-04, 01:17
Jeg er også fornøyd med resultatet. Akkurat de to som jeg ville skulle gå videre. Og som Cammie sier så fikk i hvert fall Susanne en ny sjanse og jeg skulle virkelig ønske at Håkon også var en av de.

Bubble
28-02-04, 13:38
:D Fornøyd med resultatet fra i går jeg... og jeg er *knis* litt glad for at ikke Håkon gikk videre jeg da.... :lol: . Litt moro at ei som fikk nei på audition kom med og...

Missy
28-02-04, 14:14
Jeg synes Anh jeg. Hun er en av de bedre. Så jeg synes det var bra hun gikk videre.
Ellers synes jeg ikke Øystein er noe.
Uff det er dumt at det går på likt med Charmed. Men jeg tar opp Charmed da. Så jeg får sett begge deler.

TronLev^
28-02-04, 14:42
ja, det ble jo Øystein og Anh Vu som gikk videre da.... JEG mener SELVSAGT at Susanne bør få komme med........

:green:

cammie
28-02-04, 16:04
og jeg er *knis* litt glad for at ikke Håkon gikk videre jeg da.... :lol: .

øyh!!!

lille gutten er jo så søt da :lol:

RanJa
28-02-04, 17:11
Mine favoritter gikk videre !

Tornerose
06-04-04, 01:01
Har dere virkelig ikke diskutert Idol siden fredag??? Jeg fikk jo nærmest hetta som ikke fikk sett Idol på fredag fordi vi reiste da, men heldigvis fikk jeg sett reprisen på lørdag. Visst jo da at Tuang gikk ut da, men måtte se hvorfor. Og jeg skjønner det ikke. Til og med Margrete sang dårlig og falskt og for ikke å snakke om lille Sandra. Han sang da helt greit (og en nydelig sang). Bevaremegvel, hadde jeg vært hjemme skulle han fått en stemme hos meg, og kanskje han hadde sluppet å gått ut da? ;) (Ja?? Åsså? Kunne godt vært at EN stemme hadde hatt betydning:grin2: )

Lillian
06-04-04, 01:09
Jeg er helt enig med deg. Synes Trung burde gått videre fremfor både Sandra og Margaret

RanJa
06-04-04, 02:13
Ja - det blir så feil når enkelte har slike stemme gjenger rundt seg .... Stemmer ikke fordi de synger bra - men fordi de er søte eller at de kommer fra området...

Håpløst !!

britt66
06-04-04, 03:12
Det blir spenende å følge med videre i idol...:)

Britt66;)

mara
06-04-04, 09:30
jeg tror jeg la ut en tråd.. gjorde jeg ikke?

iallefall er kjartan en av mine favoritter, og han der med det lyse håret -håkon?

Nutta
06-04-04, 09:53
Jeg la ut tråd om Idol jeg ;)

Er enig med deg at Sandra eller Margareth burde røket ut fremfor Thrung. Men jeg stemmer ikke, så jeg kan heller ikke klage noe særlig :p

mara
06-04-04, 10:15
Jeg la ut tråd om Idol jeg ;)

Er enig med deg at Sandra eller Margareth burde røket ut fremfor Thrung. Men jeg stemmer ikke, så jeg kan heller ikke klage noe særlig :p
jeg stemmer heller ikke....

RanJa
06-04-04, 11:50
Jeg stemmer heller ikke, men denne gangen syns jeg virkelig Sandra bør ryke altså !!

Greit at Margaret sang dårlig sist, men Sandra har da aldri sunget godt...?

cyberia
06-04-04, 12:01
Jeg stemmer aldri forde om jeg ser på å har mine favoritter. Nå synes jeg og at Sandra snart burde gå ut.

mara
06-04-04, 12:02
Jeg stemmer aldri forde om jeg ser på å har mine favoritter. Nå synes jeg og at Sandra snart burde gå ut.
jeg har også mine favoritter :)