View Full Version : Film anbefaling!
Onsdag er filmdag, så da kom det jo noen nye!
Vi leide da "about a boy", å den var utrolig morsom. Den anbefales.
Å med det samme jeg er i gang kan jeg anbefale "instinct" og "sjette sans" Dette er mine favoritter. :D
Sjette sans, det er den med Bruce Willis? Hvor han er psykolog? Den er utrolig fin...
De to andre har jeg ikke sett... så takk for anbefalingene :D
Å med det samme jeg er i gang kan jeg anbefale "instinct" og "sjette sans" Dette er mine favoritter. :D
Jeg har to grøsser/thriller favoritter å anbefale hvis du vil "grøsse"litt :yikes: Det er "panicroom" og "the others"...Kos deg med film :green:
Den sjette sansen er en av de beste filmene jeg har sett! Panic room syntes jeg ikke var så bra og the others ligger her klar for titting. :D
Panic room synes ikke jeg heller var spesielt bra.
Å nå har vi nettopp sett Signs, den var heller ikke av de beste!
Her går det mye i film på kveldene :green:
Holder en knapp på triple X jeg da...
-med Vin Diesel.... ;)
Også må jeg legge til at vi følger med på sesong 2 av 24 !!! - med Kiefer Sutherland... Den er rå og jeg er helt HEKTA !! Har nå kommet til epi 13...
-Rannei
Ja å nu skulle jeg ha skrevet noe her, men for de som kjenner meg så vet de at film alldeles ikke er min sterke side. For å si det sånn når jeg oppdaget hvem Mel Bibson var, da hadde verden snakket om han i flere år!
Men Rannei, utrolig stilig det bilde av barna...Vanskelig å lage sånn?
He he ja der ser dokker, kan ikke skrive navnet engang. Det skulle jo selvfølgelig stå Mel Gibson der da........ :green:
Men Rannei, utrolig stilig det bilde av barna...Vanskelig å lage sånn?
Ikke vanskelig dette heller om man har rette programmet... ;)
Tom har forklart dette med animert avartar.... Denne laget jeg i en hast igår kveld i macromedia fireworks. Det kunne vært gjort penere enn dette, men, men...
-Rannei
Jeg har ikke de programmene som skal til for å lage slikt som dette, så jeg må nok nøye meg med Ole Brumm og en hoppende Smily :P
Men flott var bildet ditt.... :P
Du har to valg til Lise...
Send meg noen bilder, så kan jeg se om jeg kan mekke noe til deg, eller send Tom en melding... Programmer er kjekt å ha.. ;)
Har fått tak i Pingu film BTW... Pingu and the lost ball...
Skal se om jeg finner flere jeg..
-Rannei
Jepp, tar i mot tilbudet med takk jeg. Sender bilder til deg når jeg finner noen fine.
Flott at du har funnet Pingu, men den om ballen trur jeg vi har på en av de 3 filmene, de som du sendte forsiden på sist til meg, de har vi ikke..
Favorittfilmen min er "The Shawshank redemption" eller "Frihetens regn". Den er vel ca. ti år gammel, men det er en flott film.
Vet jeg er treg når det gjelder film. I går så jeg på matrix, den var kjempe god. :green:
Men jeg har sett mange av de nyeste å da......
En av mine favoritter er; Sliding Doors.
http://www.smilies-world.de/Smilies/Smilies_klein_1/xyxwave.gif
Her er det jeg har skrevet de filmene Lise. Disse tre bør du se, hvertfall sjette sans. Det er favoritten! :D
Takk Sunshine, snakk om å lese tanken mine da, skulle akkurat til å lete etter denne linken.. :P
Jeg må få anbefale en god film jeg så for en stund siden.Den heter Dragonfly.Den begynner kanskje litt kjedelig,men blir god!! :D
Den har jeg sett, men synes ikke den var av de beste egentlig
The ring grøsser, og spennende,litt ekkel
Unbreakable med Bruce Willis var også ok..
Er det noen som har sett Ghost skip?
Har sett den sjøl nå....ekkel i begynnelsen, men kanskje litt overdrevet etter hvert.
Holder en knapp på triple X jeg da...
-med Vin Diesel.... ;)
ja, den er kul!
oi...oppdaget plutselig at dette var et gammelt innlegg :)
Nå har vi sett "Pirates of Caribian", koselig sjørøver film....
vBulletin® v4.1.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.