PDA

View Full Version : Kaptein Sabeltann!

Sølvi
12-02-03, 14:45
Nå har det blitt litt mye av det her tror jeg.
Vegar maser hele tinden om Kaptein tann og om at Kaptein tann kommer!
Han har sett filmen minst hundre ganger.

Men natt til i går hørte vi rop fra rommet hans: -NEI NEI!
Vi gikk begge inn til han. Der satt han i senga og skrek, å det var tydelig at han hadde hatt mareritt. :sov20: :cry:
Vi spurte hva det var han hadde drømt, å etter mye skrik så sa han : -Kaptein tann lali! (kaptein sabeltann farlig!) :friends:

Tror han har fått en overdose med kaptein sabeltann, så nå er den filmen satt bort!
Nå går det på lala og toge pas! (teletubbiene og lokomotivet Thomas) :green:

Lise
12-02-03, 18:18
He he husker du en liten jente som hadde overdose av Mario?

Det var vel du det!! :green:

katinka
12-02-03, 22:41
Stakkars liten da :P
Kaptein Sabeltann er vel ganske skummel. :hjelp3:
Har ikke sett så veldig mye,men det virker som han kan være litt voldsom noen ganger.

Sølvi
13-02-03, 10:19
Joda Lise, husker det! :lol:
Det var forferdelig, derfor har vi nå lagt bort filmen. Tror han trenger en liten pause. :data:

Ja, han kan vel være litt voldso for de små når de får lit mye.
Vi får se på litt mildere barne filmer framover. :blah:

Camilla
12-10-04, 14:47
Har en sønn på 4 jeg, og han har vært frelst på Kaptein Sabeltann siden han var 2, så nå har han vel Alt som det går ann å få tak i av Sabeltann.... Så til sommeren blir det kristiansand og sabeltanns verden. og til jul skal jeg kjøpe sabeltann skuta til han. Fatter ikke hvordan han har blitt så populær jeg, han ser jo skummel ut. Men men, det er kanskje greit med en helt oxo....:2: :8:

Tornerose
12-10-04, 19:57
Har en sønn på 4 jeg, og han har vært frelst på Kaptein Sabeltann siden han var 2, så nå har han vel Alt som det går ann å få tak i av Sabeltann.... Så til sommeren blir det kristiansand og sabeltanns verden. og til jul skal jeg kjøpe sabeltann skuta til han. Fatter ikke hvordan han har blitt så populær jeg, han ser jo skummel ut. Men men, det er kanskje greit med en helt oxo....:2: :8:Oi, da har han vært fasinert av Sabeltann lenge!! Gabriel hadde vel mest en periode på 1/2 år der, det var stas med Sabeltann. Selv om han fikk se showet i juli og syntes det var råbra, så kan vi ikke se at leken hans er påvirket av Sabeltann. Det er mest riddere og lavamenn og ismonstre og sånne ting det går på nå.

sol
12-10-04, 20:00
Oi, da har han vært fasinert av Sabeltann lenge!! Gabriel hadde vel mest en periode på 1/2 år der, det var stas med Sabeltann. Selv om han fikk se showet i juli og syntes det var råbra, så kan vi ikke se at leken hans er påvirket av Sabeltann. Det er mest riddere og lavamenn og ismonstre og sånne ting det går på nå.

Lavamenn???? :-? Det har jeg ikke hørt om en gang.

Camilla
12-10-04, 20:01
Lavamenn???? :-? Det har jeg ikke hørt om en gang.
Ikke jeg heller..... hmmmmmm

Tornerose
12-10-04, 23:15
Lavamenn???? :-? Det har jeg ikke hørt om en gang.Bare sånt som han dikter opp!! Han har de mest forunderlige karaktertypene som han dikter opp og alt hva de kan :rolleyes:

cyberia
13-10-04, 00:16
Skjønte med en gang hva lavamenn var jeg, men det er kanskje fordi gutta her har også en del slike ting de finner på med lignende navn som du nevner Elapela og alt hva de kan osv. Lava er spesielt noe de finner på ting med. Ser ut som de mener at lava det er noe veldig farlige og tøffe greier (de har jo forsåvidt litt rett og :D) Ellers kan det virke som om de er blitt noe påvirket av tv (sikter til Jetix (foxkids) og Cartoon).
Så han er hvertfall ikke den eneste som finner på slikt ;)

Tornerose
14-10-04, 01:27
Ellers kan det virke som om de er blitt noe påvirket av tv (sikter til Jetix (foxkids) og Cartoon).
Så han er hvertfall ikke den eneste som finner på slikt ;)Ja, Gabriel ser jo en del på Cartoon, så han blir nok påvirket. Det er ikke til å unngå. :rolleyes: